89418

Helpdesk specialist la IQ Management SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 02.10.2013
  • Numar referinta: 89418

Experienta

  • septembrie 2006 - Prezent

    Helpdesk specialist, IQ Management SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    Oferirea de asistenta tehnica prin intermediul telefonului sau prin email.
    Identificarea problemelor care ar fi putut duce la plangerea clientilor.
    Identificarea si oferirea celor mai bune si rapide solutii pentru rezolvarea problemelor.
    Lucrul in echipa pentru solutionarea problemelor complexe si care necesita mai mult timp pentru rezolvare.
    Pastrarea unei relatii bune cu clientii companiei.
    Gasirea de solutii in timp foarte scurt si in situatii stresante.
    Crearea de proceduri de lucru si manuale atat pentru clientii companiei, cat si pentru uzul in cadrul companiei.
    Oferirea de training pentru colegii noi veniti in departamentul Helpdesk.
    Utilizarea bazei de date PostgreSQL si a computerelor cu OS Linux in fiecare zi.
    Utilizarea, intelegerea si adaptarea rapida la noile softuri create de echipa de programare a firmei, atat pentru clienti cat si pentru uzul in cadrul firmei.
    Testarea aplicatiilor in toate etapele de programare, pentru a asigura o buna functionare a acestora odata ajunse la utilizatorul final.

Educatie

  • 2008 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România
  • 2005 - 2007

    Diploma de facultate, Universitatea Romano-Americana

    • București, România
  • 2000 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic Dante Alighieri

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 02.10.2013
  • Reference number: 89418

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native