89457

Sef serviciu logistica la S.C. VEL PITAR

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 02.09.2013
  • Numar referinta: 89457

Experienta

  • decembrie 2011 - iunie 2012

    Sef serviciu logistica, S.C. VEL PITAR

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    1. Coordonare magazii si depozite:
      - organizarea si verificarea activitati de depozitare si manipulare din magaziile de produse materii prime si depozite produse finite
    - optimizarea costurilor de depozitare si magazinaj;
    - asigurarea bunei gestionari si integritatea stocurilor din magazii si depozite
    2. Coordonare destributie primara:
    - asiguarea serviciilor logistice pentru transferului produselor intre locatiile companiei,
    - colaboarea cu punctele de lucru pentru primirea comenzilor de transfer
    - urmarirea incadrarii in bugetul stabilit;
    - indeplinirea si altor sarcini stabilite de Directorul National de Logistica.
    3. Gestionarea activitatii de achizitii:
    - coordonare activitate agenti achizitii;
    - planificarea activitatii de achizitie si urmarirea respectarii termenelor de aprovizionare;
    - monitorizarea activitatii de receptie a produselor;
    - asigurarea derularii contractelor de achizitie si prestari servicii de transport;
    managmentul si operarea in SAP a documentelor de achizitie.
    4. intocmirea bugetului anual al departamentului si urmarirea incadrarii in costurile bugetate
    5. Asigura respectarea de catre angajati a normelor de SSM  si PSI

  • septembrie 2007 - noiembrie 2011

    Manager tura depozit, TIBBETT RETAIL SERVICES S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    Coordoneaza tuturor activitatilor din depozit pe intervalul orar alocat.
     - Raspunde de efecturea tuturor operatiunilor din depozit, conform normelor si procedurilor de lucru( RECEPTIE, PICKING, LIVRARE) si incadrarea in timpii alocati;
     - Utilizarea eficienta a sistemului WMS si corectarea erorilor aparute. 
     - Intocmirea corecta si la timp a documentelor de receptie si de livrare.
     - Asigura cea mai buna utilizare a resurselor disponibile (umane si materiale) in vederea realizarii obiectivelor de performanta ale companiei si incadrarea in bugetul stabilit;
     - Participa la inventarierile din depozitele societatii ori de cata ori este nevoie;
     - Initiaza si participa la procesul de dezvoltare profesionala a angajatilor din subordine, de creare si mentinere a unui standard inalt de motivare a acestora;
     - Raspunde de instruirea periodica de securitate in munca si de respectarea acestor norme.
     - Participa la elaborarea procedurilor de lucru interne;
     - Raspunde de aplicarea de catre angajati a procedurilor interne de lucru.
     - Raspunde de starea de operativitate a utilajelor de lucru din depozit ( lize electrice, electrostivuitoare, platforme electrice, scannere) si repararea celor defecte prin intermediul firmelor specializate;
     - Respectarea programului de incarcare si livrare pentru beneficiari.
     - Elaborarea de rapoarte specifice pentru conducerea societatii si a beneficiarului privind productivitatile si erorile de sistem.

  • ianuarie 2007 - septembrie 2007

    WAREHOUSE MANAGER, GERMANOS TELECOM ROMANIA - FILIALA SUNLIGHT ROMANIA BUCURSTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    Responsabilitati, Realizari
    - Coordonarea si conducerea ativitatilor specifice depozitului:
     - coordonarea si verificarea activitatilor de receptie, depozitare si expediere a produselor;
     - coordonarea actvitatilor folosind sistemul de management dedicat - WMS- ABERON;
     - asigurarea depozitarii si expedierii produselor prin rotatia acestora din zonele de picking si stock; 
     - aplicarea masurilor necesare pentru depozitarea materialelor in conformitate cu prevederile existente si conducerea activitatatii personalului pentru folosirea in mod judicios a spatiilor de depozitare si a mijloacelor de transport, paletizare, mecanizare-containerizare. 
        - organizarea fluxului de primiri, receptii, depozitare si distributii ;
        - organizarea si efectuarea inventarierilor in conditiile stabilite de dispozitiile legale in vigoare;
        - cunoasterea permanenta a existentului si starii calitative;
        - primirea in depozit a materialelor numai dupa ce li s-a facut receptia cantitativa si calitativa conform documentelor de insotire;
        - coordonarea modului de depozitare a bunurilor materiale pe tipuri si date de expirare;
        - organizarea distributiei de materiale pentru clientii alocati;
        - organizarea si asigurarea securitatii spatiilor de depozitare. 
        -organizarea activitatii de protectie a muncii si de prevenire si stingere a incendiilor.
          - coordonarea activitatilor pe linie de intretinere tehnica a tuturor categoriilor de tehnica auto din dotare;

  • mai 2005 - decembrie 2006

    Administrator punct de lucru, S.C. MATRA S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    Responsabilitati, Realizari
    - Conducerea, coordonare si controlul activitatilor specifice privind administrarea punctului de lucru din Bucuresti(aflat in incinta unei unitati militare), care are 7 puncte de distributie, conform prevederilor legale avand in subordine 40 de salariati;
    - angajarea de personal cu respectarea prevederilor codului muncii si a normelor interne transmise de unitatea militara;
    - verificarea respectarii regulamentului intern de functionare si a fisei postului, de catre toti angajatii punctului de lucru;
    - instruirea, aplicarea si verificarea respectarii normelor de protectie a muncii si de prevenire si stingere a incendiilor;
    - aplicarea de recompense si sanctiuni personalului din subordine conform prevederilor legale;
    - conducerea activitatilor de aprovizionare si depozitare cu materiale si produse necesare desfasurarii intregului proces de hranire pentru 700 de militari;
    - coordonarea activitati de distributie a hranei preparate la punctele alocate in Bucuresti;
    - coordonarea si verificarea traseelor de distributie, a mijloacelor de transport din dotare si a documentelor legale privind consumul de motoresurse alocat;
    - efectuarea reviziilor tehnice periodice la tehnica auto din dotarea punctului de lucru;
    - efectuarea inventarierilor lunare la depozitele punctului de lucru;
    - efectuarea de controale privind incadrarea in programul stabilit si calitatea serviciilor prestate de personalul din subordine;
    - mentinerea legaturii cu directorul societatii;
    - pastarea legaturii permanente intre societate si unitatea militara;
    - reprezentarea societatii la procedurile de licitatii de furnizare de produse pentru locatia BUCURESTI;
    - efectuarea de achizitii de materiale si produse necesare punctului de lucru cu respectarea ordinelor conducerii societatii si incadrarii in bugetul alocat;

  • septembrie 1988 - martie 2005

    Sef birou logistica si achizitii, M.Ap.N.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    Responsabilitati, Realizari
    -conducerea depozitului central din punct de vedere administrativ si logistic( peste 9000 de produse); 
    - coordonarea si mentinerea legaturilor permanente cu structurile logistice subordonate;
    -conducerea activitatii depozitului pe urmatoarele compartimente:
      - compartiment pentru asigurarea pazei si securitatii obiectivului;
      - compartiment evidenta contabila:
        - evidenta de gestiune;
      - compartiment evidenta si arhivare documente clasificate;
        - activitatea de inregistrare si expediere a documentelor conform standardelor NATO;
        - activitatea de indosariere si arhivare a acestora;
      - sectie primiri receptii-expeditii;
      - sectii depozitare;
        - aplicarea prevederile legilor si regulamentelor in vigoare precum si a ordinelor, instructiunilor si dispozitiilor referitoare la depozitarea materialelor;
        - aplicarea masurilor necesare pentru depozitarea materialelor in conformitate cu prevederile existente si conducerea activitatatii personalului pentru folosirea in mod judicios a spatiilor de depozitare si a mijloacelor de transport, paletizare, mecanizare-containerizare. 
        - organizarea fluxului de primiri, receptii, depozitare, distributii si evidenta a materialelor;
        - organizarea si efectuarea inventarierilor in conditiile stabilite de dispozitiile legale in vigoare;
        - cunoasterea permanenta a existentului, starii calitative, de conservare si securitate a materialelor din depozit;
        - primirea in depozit a materialelor numai dupa ce li s-a facut receptia cantitativa si calitativa conform documentelor de insotire;
        - verificarea si coordonarea modului de depozitare a bunurilor materiale pe tipuri si nomenclatoare;
        - organizarea distributiei de materiale pentru cel putin 40 de locatii diferite in tara si pentru unitatile dislocate in tearele de operatii din afara tarii;
        - organizarea si asigurarea securitatii spatiilor de depozitare. 
        -organizarea activitatii de protectie a muncii si de prevenire si stingere a incendiilor.
     - sectie intretinere tehnice;
     - subunitate transport materiale ( parc auto);
         - coordonarea activitatilor pe linie de intretinere tehnica a tuturor categoriilor de tehnica auto din dotare;
     - compartiment carburanti-lubrifianti. 
    -  conducerea si coordonarea actvitatii depozitului privind achizitia de produse si servii necesare :
       - centralizarea datelelor de la toate compartimentele din subordine;
       - intocmirea programului anual de achizitii publice si a documentatie privind achizitiile publice conform prevederilor legale si centralizarea fundamentarilor necesare de credite bugetare de la compartimente, in vederea asigurarii cu materiale de orice tip: carburanti, lubrefianti, materiale tehnice, piese auto;
       - monitorizarea cheltuiri creditelor bugetare conform prevederilor legale in vigoare si destinatia pentru care acestea au fost asigurate;
       - analizarea, planificarea si determinarea nevoilor de aprovizionare pe baza normelor de inzestrare;
       - coordonarea activitatilor de intocmire a caietelor de sarcini pentru fiecare produs sau grupe materiale care fac obiectul achizitiei, conform clasificatiei C.P.S.A.;
        - cunoasterea prevederile actelor normative privind planificarea, achizitia si asigurarea materiala
        - monitorizarea derularii in bune conditii si la timp a contractelor pentru achizitii de produse si servicii (peste 150 de contracte anual);
    - conducerea activitatilor de pregatire si asiguare logistica conform necesarului transmis a trupelor dislocate in teatrele de operatii in afara tarii;
    Elaborarea de rapoarte lunare pentru esalonul superior conform procedurilor interne

Educatie

  • 1996 - 2001

    Diploma de facultate, FACULTATEA POLITEHNICA BUCURESTI

    • București, România
  • 1985 - 1988

    Diploma de facultate, INSTITUTUL MILITAR DE OFITERI

    • Pitești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • C
  • CE

Limbi straine

Franceza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 02.09.2013
  • Reference number: 89457

Skills

Driving license
  • B
  • C
  • CE

Foreign languages

French
Intermediate
Romanian
Native