89988

agent colectare debite, agent procedural la Top Fatoring SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.10.2013
  • Numar referinta: 89988

Experienta

  • septembrie 2012 - august 2013

    agent colectare debite, agent procedural, Top Fatoring SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Responsabilitati:-alocarea unui numar de cazuri pe zi si rezolvarea lor pana la terminarea programului
    -primirea apelurilor inbound din partea debitorilor (care suna pentru diferite motive, cum ar fi: confirmarea de plata, doresc sa ne ofere datele de pe chitanta, doresc sa afle diferite detalii despre contractele existente, indrumarea catre departamentul relatii cu cilentii, etc.)
    -in 70% din timpul lucrat initiez apeluri catre debitorii in vederea colectarii restantelor existente pentru contractele lor
    -negociez in vederea atingerii scopului propus (sa ii fac sa plateasca)
    -indrum debitorii catre punctele de plata (cec, banca, payzone sau magazine)
    -ii ajut sa gaseasca o solutie prin care sa plateasca cat mai urgent posibil restantele
    -ii ajut atunci cand au nelamuriri in ceea ce priveste contractul lor
    -stabilesc promisiuni de plata pentru debit, negociand astfel incat sa fie onorate cat mai multe dintre ele.
    

  • octombrie 2011 - iulie 2012

    functionar relatii clienti, Tweencall, srl, detasata UPC

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Responsabilitati:In marea parte a timpului am vorbit la telefon cu tehnicienii si cu clientii, in vederea stabilirii d
    programarilor pentru instalare (internet, televiziune digitala si telefon) sau pentru a le rezolva diferite probleme care apareau in urma instalarii.
    Programele cele mai des utilizate la acest loc de munca erau : clarify, avaya, excel, word, click.
    De asemenea raspundeam la mail-uri care priveau diferite activitati ale clientilor : inchideam cazuri in clarify in momentul in care procedura de instalare se termina, sau deschideam alte cazuri daca apareau probleme (de exemplu clientii sunau in ceea ce privea semnalul pe care il aveau la servciile oferite de firma ). Acestea trebuiau rezolvate de catre tehnicienii nostri.
    

  • octombrie 2010 - iunie 2011

    asistent de cercetare, Solidaritatea Sanitara

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Domeniu Activitate Firma:Program de practica desfasurat in cadrul activitatilor de cercetare cu tema: ,,Calitatea vietii profesionale si tendinta de migratie a personalului medical- Cresterea calitatii serviciilor din sistemul sanitar prin instruirea si formarea profesionala a personalului medical, managerilor si a celorlalte categorii de personal din sistem, din regiunea sud-est'', proiect cofinantat de Fondul Social European. 
    Studii sociologice calitative si cantitative cu privire la migratia personalului medical.
    Responsabilitati:- observator focus-grup cu atributii de completare insemnari de cercetare , fise de observatie (atitudini, comportamente) si transcrierea inregistrarilor rezultate, confirm standardelor sociologice;
    - introducere si prelucrare date statistice, program SPSS;
    

Educatie

  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Universitatea Dunarea de jos, Galati

    • Galați, România
  • 2004 - 2008

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic, Spiru Haret

    • Tecuci, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 04.10.2013
  • Reference number: 89988

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native