91534

FINANCIAR-CONTABILITATE,RESURSE UMANE,ADMINISTRATIV la FRIGO EXPRESS AGRO

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 11.02.2015
  • Numar referinta: 91534

Experienta

  • decembrie 2013 - Prezent

    FINANCIAR-CONTABILITATE,RESURSE UMANE,ADMINISTRATIV, FRIGO EXPRESS AGRO

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Realizarea lucrarilor de contabilitate pana la nivel de balanta.
    Evidenta contabila primara (intocmirea registrului de casa si a raportului de gestiune,
    introducere facturi in calculator, efectuat schimburi intre magazine, intocmire situatii zilnice(client
    si furnizor), evidenta BO/CEC, incasate si de platit,situatii lunare: flux numerar, realizari,situatii cash, inventariere lunara si situatia stocurilor, pregatire acte pentru contabilitate
    generala
    Informarea in timp util directorului general cu privire la datoriile de plata la bugetul statului.
    Raportarea rezultatelor financiar-contabile obtinute.
    Participarea si implicarea la controalele pe probleme financiar - contabile efectuate de reprezentanti ai institutiilor de stat abilitate.
    Reprezentarea societatii in relatia cu ONRC si alte institutii ale statului(prelungire sediu,
    prelungire pct de lucru, autorizatii, etc)
    Intocmirea contractelor de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare a contractelor de munca, fise de lichidare;
    Recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul societatii
    Operarea tuturor modificarilor in sistemul programul Revisal corect si la timp.
    Centralizarea si verificarea pontajelor in vederea calculului salarial.
    Calcularea si operarea corespunzator drepturile salariale, concediile medicale, concediile
    de odihna si orice este necesar in aplicatia de salarizare.
    Centralizarea si verificarea programarii anuale a concediilor de odihna.
    Intocmirea corect si la timp a declaratiilor 112 si 205.
    Generarea centralizatoarelor de salarii, impozitele si taxele aferente.

  • mai 2009 - decembrie 2013

    FINANCIAR-CONTABILITATE,RESURSE UMANE,ADMINISTRATIV, EPS DISTRIBUTION

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Contabilitate financiara si de gestiune pana la nivel de balanta
    Operarea facturilor de intrare a marfurilor in gestiune - inregistre contabila
    Operarea facturilor de clienti /chitante, scadente, plati
    Operarea extraselor de banca
    Operarea documentelor de casa (sediu si a 20 puncte de lucru).
    Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare.
    Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in
    vederea obtinerii unor situatii financiare corecte .
    Intocmirea contractelor de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare a contractelor
    de munca, fise de lichidare, adeverinte salariat.
    Operarea tuturor modificarilor in sistemul Revisal corect si la timp.
    Intocmirea statelor de plata si a declaratiei 112
    Abilitati dobandite: Bune abilitati de comunicare

  • septembrie 2005 - august 2011

    FINANCIAR-CONTABILITATE,RESURSE UMANE,ADMINISTRATIV, ROTU CONSTRUCTION AND TRADE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Reprezentarea firmei in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organisme/organizatii
    cu impact real/potential asupra rezultatelor firmei.
    - Asigurarea managementului firmei
    - Asigurarea retelei de relatii necesara dezvoltarii activitatii firmei.
    eJobs Group Pagina 2
    http://www.ejobs.ro
    contact@ejobs.ro
    CV CENGHER ADRIANA
    - Calitatea relatiei cu furnizorii si clientii
    - Respectarea obligatiilor firmei fata de furnizori, clienti, organele financiare si organismele
    guvernamentale
    - Coordonarea eficienta a personalului din subordine
    - Calitatea pregatirii profesionale a angajatilor din subordine
    - Capacitate de a evalua si a lua decizii
    - Cercetare de piata pentru schimbarea domeniului de activitate existent, raportat situatiilor
    de criza care afecteaza firma
    masina,laptop,telefon
    RESURSE UMANE Sep 2005 - Aug 2011
    Firma: ROTU CONSTRUCTION AND TRADE SRL
    Oras lucru: Bucuresti
    Salariu: Confidential
    Departament: Financiar / Contabilitate
    Industrie: Constructii
    Responsabilitati:
    Recrutare personal si intocmirea dosarelor de angajare,intocmirea actelor necesare pentru
    modificarea/ suspendarea /incetarea (desfacerea) contractului individual de munca,act
    aditional,decizii,adeverinte ,fisa postului,inregistrarea contractelor individuale de munca
    si vizarea carnetelor de munca la ITM,completarea corecta in programul Revisal.Transmiterea
    in timp util catre ITM a Registrului electronic de evidenta salariati.
    Am rezolvat in timp util pentru fiecare angajat atunci cand a avut o nelamurire sau problema
    de rezolvat
    masina,laptop,tel
    CONTABIL JUNIOR-ADMINISTRATIV, APROVIZIONAR Sep 2005 - Jul 2011
    Firma: ROTU CONSTRUCTION AND TRADE SRL
    Oras lucru: Bucuresti
    Salariu: Nespecificat
    Departament: Financiar / Contabilitate
    Responsabilitati:
    In cadrul departamentelo: Finante/Contabilitate,Marketing, Resurse Umane,Administrativ,Achizitii.
    Pregatirea documentelor ptr import-export, relatia cu vama si asigurarea transportului
    prin colaborarea cu firme de transport pana la finalizarea transportului.
    Evidenta platilor si incasarilor(bilete la ordin, cec-uri emise/primite) relatia cu clientii si
    furnizorii,aprovizionare si identificarea potentialilor furnizori, negocierea preturilor si tarifelor
    in limitele stabilite,monitorizarea derularii contractelor cu furnizorii existenti,raspunderea
    de intocmirea si perfectarea contractelor.
    Intocmirea documentelor pentru efectuarea platilor interne si externe,efectuare incasari
    si plati numerar,ridicari de numerar(lei si valuta) de la banca, predari si ridicari documente
    eJobs Group Pagina 3
    http://www.ejobs.ro
    contact@ejobs.ro
    CV CENGHER ADRIANA
    de la banca.Introducerea extraselor de cont in programul de contabilitate,verificarea extraselor
    la sfarsitul lunii operational cu contabilitate,verificarea soldurilor a conturilor bancare,analiza
    cont viramente interne,verificarea depozitelor si inregistrarea dobanzii aferente,urmarire
    si solutionare sume in curs de clarificare,alte componente ale conturilor atunci cand este
    cazul,inregistrare dobanzi credite,verificare solduri clienti si restituire sume necuvenite,listare
    zilnica extrase bancare din multi-cash si internet- banking,pregatire documente si fisiere
    necesare pentru perioadele de audit.
    Verificarea instrumentelor de plata eliberate de clienti si monitorizarea permanenta a
    scadentelor de plata a clientilor/ catre furnizori.
    Intocmirea registrului de casa si gestionarea numerarului din casierie.
    Recomandari: Jianu Ludmila-Director Economic
    Realizari:
    Reprezentant al firmei la toate institutiile statului si participarea in cadrul tuturor controalelor.
    Beneficii:
    masina,laptop, telefon

  • decembrie 2003 - septembrie 2005

    FINANCIAR-CONTABILITATE,RESURSE UMANE,ADMINISTRATIV, IKEDA TRADING

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Contabilitate primara,Gestiune,Stocuri, Facturare [program: NeoManager]
    Preluarea comenzilor de la agentii de vanzari si clienti,emiterea avizelor si a facturilor
    de vanzare/retur.
    Stornari/anulari de documente, transfer intre gestiuni,documente de introducere si scoatere
    din stoc
    Note de intrare-receptie, bonuri de consum
    Emiterea si inregistrea facturilor
    Actualizarea nomenclatorului de produse si a listei de preturi
    Intocmirea documentelor pentru activitati bancare, plati interne si plati
    externe,emitere cec-uri si bilete la ordin.
    Inregistrarea facturilor de import in sistem , evidenta platilor catre furnizori si evidenta
    incasarilor de la clienti.

Educatie

  • 2013 - Prezent

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA CRESTINA CANTEMIR

    • București, România
  • 2003 - 2003

    Diploma de facultate, ISC

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.02.2015
  • Reference number: 91534

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native