91669

Reprezentant Servicii Tehnice Clienţi – Direcţia conturi strategice la ROMTELECOM SA - Compartiment Instituţii Financiare şi Guvernamentale Bucureşti, sector 1, Piaţa Presei Libere, nr. 3-5, clădirea City Gate, turn Nord

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 22.10.2013
  • Numar referinta: 91669

Experienta

  • februarie 2006 - septembrie 2013

    Reprezentant Servicii Tehnice Clienţi – Direcţia conturi strategice, ROMTELECOM SA - Compartiment Instituţii Financiare şi Guvernamentale Bucureşti, sector 1, Piaţa Presei Libere, nr. 3-5, clădirea City Gate, turn Nord

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Introducerea solicitărilor/cererilor şi contractelor pentru clienţii de portofoliu în sistemele informatice existente şi asumarea răspunderii pentru acurateţea datelor introduse.
    Validarea contractelor conform regulilor interne stabilite. 
    Urmărirea executării lucrărilor în termenul solicitat de clienţi sau conform contractului încheiat şi a facturării corecte a acestora conform prevederilor contractuale.
    Colaborarea cu toate compartimentele implicate de care depinde implementarea sau soluţionarea solicitării/contractului clientului  
    Identificarea eventualelor probleme apărute pe parcursul derulării lucrărilor, investigarea situaţiilor ivite şi când este necesar, escaladarea către entităţile implicate cu solicitare de rezolvare, astfel incât să fie respectat termenul contractual, menţionanad eventuale alternative de soluţionare.
    Informarea în permanenţă a clientului asupra stadiului în care se află solicitarea acestuia şi reprogramarea, atunci când clientul solicită, a datei implementarii/soluţionării (în avans sau ulterior datei comunicate iniţial de acesta).
    Menţinerea unei permanente legături cu clientul şi reprezentantul de vânzari şi acordarea de feed-back pentru lucrările în derulare sau noile proiecte.
    Soluţionarea în cel mai scurt timp posibil a deranjamentelor anunţate de clienţii de portofoliu şi informarea acestora a cauzei ce a generat acest deranjament sau, dacă deranjamentul este de durată, obţinerea informaţiilor referitoare la cauza şi data estimativă a remedierii şi informarea clientului şi a reprezentantului de vânzari. În acest caz, analizez impreună cu clientul şi reprezentantul de vânzari găsirea unei soluţii alternative de funcţionare a serviciului până la remedirea deranjamentului.
    Urmărirea facturării serviciilor clienţilor de portofoliu, analizarea eventualelor restanţe de plată şi informarea clientului şi RV despre debitele existente pe conturile acestora.
    Rezolvarea cu calm a situaţiilor tensionate şi găsirea celor mai bune soluţii pentru satisfacerea clienţilor.
    
    Tipul sau sectorul de activitate: asigurarea pentru reprezentanţii de vânzari, a suportului necesar în soluţionarea / implementarea cererilor / contractelor din portofoliul acestora şi implicit a clienţilor de portofoliu. 

  • iunie 2004 - februarie 2006

    Reprezentant Vanzari, ROMTELECOM SA - Departamentul Vânzari Bucureşti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Identificarea, investigarea şi soluţionarea diverselor probleme ale clienţilor
    Vânzarea de produse şi servicii clienţilor de portofoliu şi recrutarea de noi clienţi
    Colaborare cu celelalte departamente pentru acordarea de sprijin tehnic clienţilor
    Preluarea, urmărirea şi soluţionarea cererilor clienţilor în funcţie de nevoile lor.
    
    Tipul sau sectorul de activitate:  Gestionare portofoliu clienţi

  • august 2000 - iunie 2004

    Agent Vânzări - Responsabil Magazin Romtelecom MALL Bucureşti, ROMTELECOM SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Identificarea nevoilor clienţilor.
    Preluarea cererilor clienţilor pentru vânzarea serviciilor Romtelecom.
    Intocmirea contractelor şi vânzare de produse Cosmorom.
    Intocmirea de documente şi situaţii statistice specifice activitătii desfaşurate.
    Gestionarea produselor din magazin.
    Menţiune: În 03.03.2003 – Magazinului Romtelecom MALL i s-a acordat DIPLOMA pentru cele mai bune rezultate în anul 2002 la vanzarea de ,,Produse Preplatite Cosmorom”
    
    Tipul sau sectorul de activitate:  Prezentarea şi vânzarea produselor şi serviciilor Romtelecom.
    

  • aprilie 1990 - august 2000

    Telegrafist la Magazinele Romtelecom Batiştei, Rosetti, Ion Mihalache, ROMTELECOM SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Transmiterea/recepţionarea telexurilor şi întocmintea facturilor pentru contravaloarea acestora.
    Prezentarea si vanzarea produselor si serviciilor Romtelecom
    Identificarea nevoilor clienţilor, preluarea cererilor clienţilor pentru vânzarea serviciilor Romtelecom.
    Întocmirea de documente şi situaţii statistice specifice activităţii desfăşurate
    Tipul sau sectorul de activitate:  telegrafie

  • ianuarie 1988 - aprilie 1990

    Telegrafist - Sectiile Gentex si Telex, DIRECTIA DE TELECOMUNICATII BUCURESTI - DTc.B.ucureşti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Transmitere şi recepţionare de date
    Tipul sau sectorul de activitate: telegrafie  

Educatie

  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir, Bucureşti – Facultatea de Limbi şi Literaturi străine (franceză)

    • București, România
  • 1982 - 1986

    Liceu / scoala profesionala, Liceul „Gheorghe Şincai” - Bucureşti

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 22.10.2013
  • Reference number: 91669

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native