92085

Asistent CEO la SC Star Print Trade Co SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 23.10.2013
  • Numar referinta: 92085

Experienta

  • februarie 2011 - Prezent

    Asistent CEO, SC Star Print Trade Co SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    :- Urmăresc agenda CEO
    - Stabilesc împreună cu CEO programul zilnic al activităţilor care îi revin
    - Notez programările întâlnirilor CEO şi urmăresc respectarea acestora
    - Asigur reprogramarea în caz de nevoie si comunic celor implicaţi schimbările intervenite
    - Asist CEO la şedinţe de lucru şi întâlniri de afaceri prezidate de acesta
    - Convoc participanţii la şedinţele firmei
    - Păstrez legătura permanentă între CEO şi directorii de departamente
    - Asigur redactarea documentelor/corespondenţei de protocol
    - Redactez corespondenţa de protocol/oferte la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a firmei
    - Urmăresc continuitatea corespondenţei desfăşurate
    - Arhivez corespondenţa pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii
    - Realizez traducerea în/din limba engleză a documentelor de prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului firmei
    - Gestionez documentele de interes general ale firmei
    - Centralizez normele interne, procedurile firmei şi alte documente de interes general
    - Urmăresc modificările apărute şi asigur actualizările necesare
    - Sesizez şi propun corecţii/metode de armonizare şi simplificare a normelor interne
    - Asigur difuzarea către managementul firmei a actualizărilor operate
    - Asist CEO şi directorii de departamente în implementarea şi dezvoltarea de noi proiecte
    - Particip activ la problemele legate de proiectele noi indicate de CEO şi păstrez permanent legătura dintre acesta şi ceilalţi directori în vederea derulării şi a finalizării proiectelor
    - Centralizez informaţiile care îmi parvin, le prelucrez şi le prezint CEO în forme clare şi accesibile
    - Difuzez informaţiile primite de la CEO către persoanele vizate
    - Emit diverse rapoare solicitate de CEO
    -Organizez evenimentele si intalnirile anuale cu clientii si furnizorii firmei.
    

  • octombrie 2009 - ianuarie 2011

    Asistent recrutare, SC Star Print Trade Co SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    - recrutare: actualizarea planului de recrutare, gestionarea site-urilor de recrutare (comenzi, postari anunturi, urmarire aplicatii, urmarirea platii facturilor), participarea la targuri de joburi, selectia CV-urilor, planificarea si sustinearea interviurilor, gestionarea agentiilor de recrutare, intocmirea ofertelor de angajare.
    - Completarea documentelor necesare pentru recrutare
    - inductie: primirea noilor angajati in prima zi de lucru, prezentarea firmei si a altor lucruri esentiale pentru noii veniti, discutii periodice cu acestia
    - raspuns la diverse solicitari/intrebari ale angajatilor
    - training: actualizarea informatiilor referitoare la situatia cursurilor si a necesarului de trainig, inscrierea angajatilor la cursuri, mentinerea relatiei cu furnizorii, urmarirea platilor facturilor
    - raportari specifice
    

  • ianuarie 2005 - septembrie 2009

    Account manager, SC Star Print Trade Co SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -construirea unor parteneriate de afaceri prin gestionarea relațiilor la nivel de dealer principal bazate pe încredere și obiective comune.
    -mentinerea parteneriatelor cu clientii mari în colaborare cu Directorul de vanzari.
    -mentinerea calitatii excelente a serviciilor pentru baza de client alocata, raspunderea la cererilor clientilor si organizarea intalnirilor cu acestia ori de cate ori este necesar.
    -am lucrat cu clienții care doreau să rezilieze contractul cu Star Print. Acest lucru necesita mijloace de a înțelege poziția clienților și dezvoltarea de modalități de a menține contul clienților și interesul acestora pentru compania noastra.
    -prezentarea și discutarea despre produsele si serviciile companiei intr-un mod care sa transmita o imagine de calitate.
    Deasemenea eram responsabila pentru pregatirea prezentarilor in power point pentru serviciile si produsele din portofoliu.
    -gestionarea promotiilor pentru produsele din portofoliu prin pastrarea in permanenta a unei legaturi directe cu clientii si obtinerea unor feed-back-uri cat mai exacte.
    -acordarea suportului intregii echipe de vanzari, prin preluarea apelurilor, mailurilor sau a comenzilor atunci cand oamenii nu sunt in firma. 
    
    -gestionarea unei categorie de produse. Asigurarea stocurilor pentru aceasta categorie.
    -analiza piatei de produse si de furnizori.
    -analiza competitiei, propunerea si implementarea unor masuri adecvate de pozitionare pentru produsele gestionate.
    -asigurarea comenzilor pentru perioada urmatoare.
    -propunerea si gestionarea promotiilor pentru produsele din portofoliu;
    -analiza feed-back-ului clientilor.
    

  • mai 2003 - noiembrie 2004

    Asistent achizitii, SC Intersign Company SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    - asigurarea aprovizionarii cu marfa a companiei de la
    furnizorii interni si externi alocati de seful direct.
    - analiza indicatorilor si reglementarea stocurilor în raport cu asteptarile clientilor
    - ajustarea exacta a sortimentului nostru pentru achizitii externe
    - organizarea structurii si a modului de prezentare a marfurilor
    - dezvoltarea si mentinerea pe termen lung a relatiilor cu clientii
    - organizarea si desfasurarea altor actiuni de marketing pentru clientii companiei
    - verificarea confirmarii comenzii primite de la furnizori si asigurarea ca atât cantitatea cât si pretul sunt conforme cu cele din comanda.
    - urmarirea întregii derulari a comenzilor lansate.
    - organizarea impreuna cu echipa de vanzari a evenimentelor si targurilor de publicitate la care am participat: negocieri cu organizatorii targului in vederea obtinerii unei locatii cat mai favorabile in sala; amenajarea standului; stabilirea modului in care produsele erau aranjate astfel incat fiecare dintre acestea sa fie puse in valoare.
    - gasirea unor solutii cat mai bune pentru proiectele clientilor.
    - analiza concurentei, identificarea atat a amenintarilor, cat si a oportunitatilor din exterior si gasirea unor strategii de promovare in functie de acestea.
    

  • februarie 2001 - martie 2003

    Secretara, SC WorldNet Communication SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - redactearea, preluarea si transmiterea corespondentei
    - preluarea apelurilor telefonice
    - rezolvarea problemelor administrative in timp util
    - efectuearea unor traduceri ale documentelor, atunci cand era necesar
    - intocmirea diferitelor rapoarte si documente in functie de solicitari
    - administrarea problemor si activitatilor de protocol si mentinerea relatiilor cu publicul 
    - mentinerea bunelor relatii cu partenerii firmei
    

  • ianuarie 1998 - decembrie 2000

    Responsabil comercial, SC Elka 94 Prodcom SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - Coordonarea intregii activitati a magazinului
    - Asigurarea managementul operatiunilor de magazin, inclusiv inventar, incasari, organizare ture, etc
    - Planificarea si organizarea activitatilor si sarcinilor zilnice ale consultantilor de vanzare
    - Eram in permanenta in serviciul clientului si a activitatii comerciale;
    - Actionarea in scopul asigurarii celor mai bune produse si unui inalt grad de satisfacţie client
    - Concretizarea, îmbunătăţirea si dezcoltarea planului comercial si a ofertelor din magazin in functie de solicitarile clientilor
    - Urmarirea stocurilor si aplicarea masurilor necesare pentru optimizarea lor
    - Realizarea si plasarea comenzilor catre furnizorii firmei. Verificarea livrarii corecte a acestora
    - Formarea consilierilor de vânzare în ceea ce priveşte cunoştinţele despre produse şi meseria in sine
    - Verificarea si intreţinerea ordinii si curateniei in magazin
    

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitate

    • București, România
  • 1998 - 2003

    Diploma de facultate, Universitate

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 23.10.2013
  • Reference number: 92085

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native