92189

Assistant Manager la SC Autoliv Romania SRL

  • România, Brașov
  • România, Brașov
  • Romania, Brașov
  • Romania, Brașov
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 11.10.2013
  • Numar referinta: 92189

Experienta

  • ianuarie 2012 - august 2013

    Assistant Manager, SC Autoliv Romania SRL

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Organizarea agendei managerului.
    Planificarea deplasarilor, atat interne cat si internationale, a echipei de management
    si a colegilor din alte departamente.
    Primirea persoanele romane sau straine - reprezentanti ai unor institutii publice, colaboratori,
    firme - care vin in contact cu managerul sau alti salariati ai societatii, in interes de serviciu.
    Asigurarea si planificarea transportului de la si la aeroporturi a colaboratorilor - persoane
    straine, precum si cazarea si transportul intern de la hotel la sediul firmei.
    Organizarea sedintelor sau a altor tipuri de intalniri oficiale ale managerului/echipei de
    management, workshop-uri / teambuilind-uri.
    Participarea la sedinte si redactarea minutei.
    Asigurarea activitatii de protocol in cadrul intalnirilor.
    Secretariat (inregistrare facturi, corespondenta, redirectionare e-mail-uri, aprovizionarea
    cu consumabile).
    Pregatirea diverselor rapoarte financiare pentru echipa de management.

  • iunie 2008 - ianuarie 2012

    Operator Telesales-Account Manager, Romtelecom

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Promovarea si vanzarea atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM la fiecare
    convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori.
    Mentinerea satisfactiei clientilor de portofoliu si marirea acestui portofoliu cu noi clienti
    juridici.
    Urmarirea stadiului cererilor inregistrate.
    Participarea activa in vanzarea de produse si servicii urmand procedurile Companiei.
    Realizarea planurilor de vanzari setate pentru fiecare perioada.
    Identificarea corecta a solicitarilor clientilor, oferirea de raspunsuri profesioniste, implicarea
    activa in rezolvarea problemelor semnalate de clienti pastrand un ton amabil si profesionist
    pe toata durata apelului.

  • februarie 2007 - noiembrie 2007

    Reprezentant Relatii Clienti, Vodafone

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Furnizarea de informatii clientilor, atat a celor care foloseau serviciul cu cartele preplatite
    cat si a celor care foloseau serviciul cu abonament.
    Procesarea reclamatiilor clientilor, intr-o maniera profesionista si politicoasa, pentru a
    rezolva toate aspectele care tineau de competenta mea.
    Identificarea si intelegerea nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune
    spre
    vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor acestora.
    Tinerea evidentei motivelor pentru care clientul ne contacta, cu scopul de a mari gradul
    de
    satisfacere ca urmare a intelegerii depline a nevoilor fiecarui client.

Educatie

  • 2011 - Prezent

    Diploma de facultate, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor

    • Brașov, România
  • 2002 - 2006

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul de Stiinte ale Naturii ,,Emil Racovita"

    • Brașov, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Germana
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.10.2013
  • Reference number: 92189

Foreign languages

English
Advanced
German
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native