92273

Responsabil proces la OSB Consulting GmbH Sucursala Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 11.10.2013
  • Numar referinta: 92273

Experienta

  • iulie 2012 - octombrie 2013

    Responsabil proces, OSB Consulting GmbH Sucursala Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

     Proiecte finantate de fonduri europene: Intocmiri rapoarte si situatii financiare, evidenta cheltuielilor in cadrul proiectelor, decizii decontari plati pe proiecte, plati online salarii si facturi utilitati, obtinut extrase bancare si ordine de plata prin plati online banking, transferuri valutare, intocmit pontaje angajati, participat la cereri de rambursare proiecte POSDRU;
    Administrare de personal: arhivat electronic documente de personal, mentinut legatura cu forma de contabilitate; arhivat documente;
     Consultant call-center SPO – in cadrul ANOFM: Preluare apeluri telefonice efectuate de utilizatori: someri, persoane in cautarea unui loc de munca, agenti economici;Informare apelanti privind etapele si documentatia necesara in vederea accesarii serviciilor furnizate de catre agentiile pentru ocuparea fortei de munca; Indrumarea beneficiarilor catre specialistii din cadrul structurilor abilitate ale agentiilor; Introdus informatii cu privire la apelanti in baza de date; Intocmit rapoarte zilnice asupra activitatii in call-center ; Redactat rapoarte lunare de activitate; Participat la intalniri interne organizate la nivelul proiectului;
    

  • martie 2011 - iulie 2012

    Manager de proiect, General Training Company Agora

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Training

    Asigurea transmiterii informatiilor despre proiectele stabilite
    Identificare oportunitati de dezvoltare a bazei de date; Asigura o comunicare clara si obiectiva atuturor aspectelor legate de proiectele in desfasurare; Urmareste corespondenta si comunica permanent cu clientii si partenerii firmei; Asigura organizarea evenimentelor pentru desfasurarea cursurilor stabilite; Intocmeste in timp util documentele necesare: materiale de curs, adrese, facturi;
    Analizeaza evolutia cursurilor, satisfactia participantilor, gestioneaza feed-back-ul;
    

  • noiembrie 2008 - iulie 2010

    Manager Resurse Umane, Farming Oana Serv SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Inginerie

    Recrutare de personal: postare anunturi, contactare candidati, sustinere interviuri, prezentat lista scurta pentru finalizare;urmarit procedura de integrare a angajatilor; Administrare de personal: intocmire documente angajare, lichidare, acte aditionale, inregistrarea in Revisal, operare in carnetele de munca, emitere adrese,decizii, adeverinte; Elaborarea si actualizarea fiselor de post;Evaluarea performantelor ;Intocmire Regulament intern;Organizat si mentinut relatia cu cabinetul de Medicina Muncii; Urmarit documentatia si instructajele pentru Securitatea si Sanatatea Muncii; mentinut relatia cu ITMB, ANOFM, Casa de Pensii;Atestat ITMB; 
    Realizari: recrutare pentru functiile: inginer automatist, electronist, electrician, lacatus mecanic, referent specialitate;(motivul plecarii: insolventa)
    

  • mai 2007 - august 2008

    Manager Resurse Umane, Gres de Gres SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Recrutare personal pentru posturi de entry, middle si specialisti: manipulant depozit, gestionar, reprezentant showroom, agent vanzari, ASM, director magazin, key account;
    Administrare personal:Elaborare regulament intern,; Elaborare fise de post; Elaborare ghidul angajatului;Eliberare adeverinte, adrese,recomandari; Intocmire pontaje, acte aditionale, decizii, adrese, adeverinte,acte aditionale; Gestionarea cardurilor de salarii ale angajatilor; Solutionarea conflictelor de munca; organizarea controlului de Medicina Muncii; Urmarirea realizarii instructajului pentru protectia muncii;Sustinerea bunei comunicari intre departamente si sustinerea unei bune atmosfere de lucru; Participare la targuri de joburi, reprezentarea societatii la ANOFM, ITMB (motivul plecarii: faliment)
    

  • aprilie 2005 - februarie 2007

    Inspector Resurse Umane, Fildas Trading SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Sanatate: Farmacii

    Distributie produse farmaceutice si cosmetice;
    
    Administrare personal pentru 14 filiale si sediul central; evidenta si arhivare documente;intocmire acte angajare, aditionale,lichidare,operare carnete munca,
    registrul angajatilor, intocmire adeverinte, adrese,decizii, reprezentare ITMB, asigurat comunicarea cu punctele de lucru;intre 15-20 angajari pe zi,atestat ITMB;
    

Educatie

  • 2012 - 2012

    Postdoctorat, CPI

    • București, România
  • 2005 - 2007

    Master / studii postuniversitare, Univ.Bucuresti- Fac.Sociologie si Asistenta Sociala

    • București, România
  • 2001 - 2001

    Postdoctorat, Fundatia Ion Ratiu

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.10.2013
  • Reference number: 92273

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native