93871

Manager la SC. LIPSCANI BEER GARDEN SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 01.11.2013
  • Numar referinta: 93871

Experienta

  • iunie 2012 - martie 2013

    Manager, SC. LIPSCANI BEER GARDEN SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -Comenzi marfa - Planificare evenimente - Organizarea personalului
    -Cresterea vanzarilor si a profitabilitatii - Controlarea calitatii produselor
    perisabile
    -Reprezentant al companiei in relatiile cu organele statului
    -Intocmirea fisei de actiune si incheierea de contracte cu clientii, pentru
    rezervari ( petreceri, bufete, cokteiluri si alte mese festive)
    -Gestionarea si solutionarea reclamatiilor de la client
    -Gestionarea, verificarea si responsabilitatea fata de achizitionarea
    produselor ( cantitate si pret ), de stoc- urile din bar/ magazie, reparatiile
    curente
    -Asigurarea platii la timp al taxelor muzicale,avizelor, autorizatiilor,
    amenzilor, salariilor, distribuitorilor, utilitatilor
    -Urmarirea si asigurarea ca nu este servit nici un preparat sau bautura fara
    a fi in prealabil marcate in calculator
    -Asigurarea ca nu sunt puse in consum preparate/bauturi alterate,
    degradate,sau cu termen de garantie depasit si sesizarea urgenta
    bucatarilor pentru remedierea situatiei -Colectarea banilor si predarea
    receptiei, la sfarsitul programului, monetarul insotit de documentele
    justificative, intr-un plic sigilat si semnat
    -Verificarea prin sondaj a personalul la iesire, verificarea securitatii
    incuietorilor, usilor, geamurilor luminilor si aparatelo

  • iunie 2012 - martie 2013

    Manager, SC. LIPSCANI BEER GARDEN SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -Comenzi marfa - Planificare evenimente - Organizarea personalului
    -Cresterea vanzarilor si a profitabilitatii - Controlarea calitatii produselor
    perisabile
    -Reprezentant al companiei in relatiile cu organele statului
    -Intocmirea fisei de actiune si incheierea de contracte cu clientii, pentru
    rezervari ( petreceri, bufete, cokteiluri si alte mese festive)
    -Gestionarea si solutionarea reclamatiilor de la client
    -Gestionarea, verificarea si responsabilitatea fata de achizitionarea
    produselor ( cantitate si pret ), de stoc- urile din bar/ magazie, reparatiile
    curente
    -Asigurarea platii la timp al taxelor muzicale,avizelor, autorizatiilor,
    amenzilor, salariilor, distribuitorilor, utilitatilor
    -Urmarirea si asigurarea ca nu este servit nici un preparat sau bautura fara
    a fi in prealabil marcate in calculator
    -Asigurarea ca nu sunt puse in consum preparate/bauturi alterate,
    degradate,sau cu termen de garantie depasit si sesizarea urgenta
    bucatarilor pentru remedierea situatiei -Colectarea banilor si predarea
    receptiei, la sfarsitul programului, monetarul insotit de documentele
    justificative, intr-un plic sigilat si semnat
    -Verificarea prin sondaj a personalul la iesire, verificarea securitatii
    incuietorilor, usilor, geamurilor luminilor si aparatelo

  • iunie 2011 - mai 2012

    Sef sala, Sc. Lipscani Beer Garden. Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -Verificarea zilnica a aparatelor, integritatea si curatenia obiectelor de
    inventar, curatenia generala, aranjarea salilor, curatenia grupurilor sanitare
    -Intocmirea unui grafic de prezenta al personalului si verificarea zilnica
    prezenta a personalului conform graficului
    -Verificarea zilnica la inceputul programului a listelor de meniu pt. a
    sesizarea unor eventuale modificari de preturi, cantitati sau preparate si
    asigurarea ca sunt cunoscute de ospatari
    -Urmarirea si asigurare ca nu este servit nici un preparat sau bautura fara a
    fi in prealabil marcate in calculator
    -Asigurarea ca nu sunt puse in consum preparate/bauturi alterate,
    degradate,sau cu termen de garantie depasit si sesizarea urgenta
    bucatarilor pentru remedierea situatiei
    -Colectarea banilor si predarea receptiei, la sfarsitul programului,
    monetarul insotit de documentele justificative, intr-un plic sigilat si semnat
    -Verificarea prin sondaj a personalul la iesire, verificarea securitatii
    incuietorilor, usilor, geamurilor luminilor si aparatelor

  • iunie 2009 - martie 2011

    Ospatar, Sc. Ktel Center. Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -transmiterea si primirea informatiilor
    -participarea la discutii in cadrul grupului
    -efectuarea muncii in echipa cu ceilalti colegi
    -asigurarea mise-en-place-ului pentru fiecare eveniment
    -aranjarea salonului
    -verificarea meniului
    -verificarea mise-en-place-ului in ordinea ceruta de tehnica servirii
    -debarasarea obiectelor de inventar
    -servirea preparatelor culinare fara a deranja clientul
    -informarea superioruui despre orice plangere

Educatie

  • 2009 - 2013

    Diploma de facultate, Universitatea de stiinte Agronomice si Medicina Veterinara

    • București, România
  • 2005 - 2009

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul economic "A.D. Xenopol",

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 01.11.2013
  • Reference number: 93871

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Beginner
Romanian
Native