93994

Voluntar- Dep. de Comunicare la Let's Do It,Romania!

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 18.11.2013
  • Numar referinta: 93994

Experienta

  • iulie 2013 - Prezent

    Voluntar- Dep. de Comunicare, Let's Do It,Romania!

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Fundatii / Asociatii / ONG

    Coordonator Sector 2- Ziua Nationala a Curateniei
    Proiectul Scoala mea Verde:
    - redactare stiri, articole, comunicate de presa
    - content pagina de Facebook

  • iulie 2013 - august 2013

    Intern în programul Orange First Step,, Orange Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Responsabilități:
    -Întâmpinarea clienților și încurajarea acestora să își exprime punctul de vedere;
    -Promovarea ofertelor, produselor și serviciilor Orange;
    -Rezolvarea nevoilor clienților (setări telefon, cartelă Prepay, accesorii Orange);
    -Informarea în legătură cu noile tehnologii și tipuri de abonamente din cadrul Orange;
    -Urmărirea procesului de vânzare.
    
    Realizări:
    -Mi-am îmbunătățit abilitățile de comunicare;
    -Am interacționat ușor cu clienții și am crescut oportunitățile de vânzare;
    -Am asimilat rapid informațiile;
    -Am fost un bun suport pentru colegii de echipă, oferind soluții optime clienților;
    -Am ajutat la construirea loialității și satisfacției clientului;
    -Am învățat lucruri utile despre valorile angajaților.
    
    Recomdare: La cerere.

  • iunie 2012 - decembrie 2012

    Operator introducere, validare și prelucrare date, Star Storage

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    Responsabilități:
    -Introducere, validare și prelucrare date;
    -Însușirea Metodologiei de conversie, specifică fiecărui proiect;
    -Realizarea corespondenței între conținutul imaginii și conținutul metadatelor preluate;
    -Derularea unei relații civilizate între clienți și firmă, cu impact favorabil asupra imaginii firmei.
    
    Realizări:
    -Am clădit o relație foarte bună cu colegii, devenindu-mi prieteni;
    -Am avut capacitatea de a identifica și de a mă concentra pe cele mai bune soluții care să ajute la obținerea unui rezultat de calitate, în condiții de eficiență;
    -Am evaluat prioritățile și m-am concentrat pe cele care au produs cel mai mare beneficiu imediat, dar am luat în considerare și prioritățile pe termen lung;
    -Am răspuns pozitiv la solicitările din partea membrilor echipei în vederea unei cooperări sau a unui ajutor;
    -Am demonstrat entuziasm, interes și un spirit pozitiv, activ și energic.
     

  • octombrie 2011 - februarie 2012

    Operator Call Center, Brennan Research & Consultant

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    Responsabilități:
    -Efectuarea sondajelor de opinie prin intermediul convorbirilor telefonice;
    -Prezentarea și încurajarea interlocutorilor spre vânzare.
    
    Realizări:
    -Am construit o bună colaborare cu oamenii telefonați;
    -Am stârnit interesul și atenția interlocutorului, îndeplinindu-mi astfel responsabilitatea.
     

Educatie

  • 2011 - 2013

    Master / studii postuniversitare, SNSPA

    • București, România
  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Universitatea Hyperion

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 18.11.2013
  • Reference number: 93994

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native