94095

Administrator la Bellville International SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Afiseaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 22 mar.
  • Numar referinta: 94095

Obiectiv profesional

Ocuparea unui post de munca intr-un mediu dinamic, tanar si profesionist, in care sa ma dezvolt atat pe plan profesional cat si pe plan personal.

  • Bucuresti, Cluj, Timisoara
  • Full time
  • Salariul dorit700 €
  • Domeniile urmariteFinante Management, Institutii / Profesii liberale Administratie / Institutii, Office jobs Administrativ
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • mai 2016 - Prezent

    Administrator, Bellville International SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    	Reprezentant legal al firmei în relaţiile cu terţii:
    -	Păstrarea legăturii cu clienţii, în vederea stabilirii detaliilor contractuale şi respectării acestora, precum si rezolvarea posibilelor incidente survenite în activitatea cotidiană.
    -	Coordonarea departamentelor de profil, în vederea păstrării normelor şi a cadrului legal de funcţionare a firmei, supervizând interacţiunea cu instituţiile statului.
    -	Împuternicit în relaţiile cu furnizorul de servicii financiar-bancare, asigurând retrageri, plăţi şi transferuri.
    -	Emitere adrese şi notificări oficiale ale Societăţii.
    
    	Gestiune şi administrare firmă:
    -	Operaţiuni de contabilitate primară: menţinerea zilnică a registrului de casă, evidenţa plăţilor către furnizori şi a încasărilor din chirii. 
    -	Pregătirea şedinţelor de plăţi şi participare la şedinţele Board-ului Administrativ al firmei.
    -	Asigurarea procesului de evaluare şi semnarea documentelor cu caracter oficial, cu răspundere în faţa Board-ului Administrativ.
    -	Activităţi de secretariat: redactarea, transmiterea şi arhivarea documentaţiei.

  • martie 2016 - Prezent

    Asistent Manager, Top International Real Estate

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ,Back Office,Secretariat

    	Împuternicit în bancă:
    -	Efectuarea ordinelor de plată catre furnizori şi virarea salariilor către angajaţi.
    	Responsabil comenzi şi achiziţii:
    -	Înregistrarea comenzii şi transmiterea către furnizor, urmată de monitorizarea acesteia.
    -	Recepţionarea facturilor şi obţinerea aprobărilor de plată pe baza solicitărilor scrise.
    -	Transmiterea dovezii de plată către furnizor.
    	Responsabil oferte:
    -	Solicitarea cotaţiilor de preţ pentru diverse categorii de lucrări.
    -	Arhivarea ofertelor, dupa predarea în prealabil către factorii de decizie.
    -	Confirmarea ofertei furnizorului, spre efectuarea comenzii ferme.
    	Contabilitate primară:
    -	Întocmirea şi menţinerea registrului de casă.
    -	Evidenţa încasărilor aferente contractelor de comision şi plăţilor efectuate către furnizori.
    	Pregătire documentaţie, traduceri RO-EN/EN-RO.
    	Activităţi de recrutare personal: Gestionarea contului de recrutare şi legătura cu potenţialii angajaţi.

  • aprilie 2015 - februarie 2016

    Secretara, TOP INTERNATIONAL REAL ESTATE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Back Office,Secretariat

    -	Persoana de contact pentru facturări, contractări, ofertări şi informaţii despre proiectele desfăşurate de către companie.
    -	Planificarea întâlnirilor şi monitorizarea ordinii de zi din agenda directorilor.
    -	Evidenţa corespondenţei, preluarea apelurilor telefonice şi a mesajelor.
    -	Activităţi de protocol, organizare birou, gestiune/arhivare documente.

Educatie

  • 2011 - 2014

    Diploma de facultate, Universitatea din Pitesti

    • Studii Europene
    • Pitești, România
  • 2007 - 2011

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National "Ion Creanga"

    • Filologie
    • București, România

Aptitudini

  • Capacitate de a munci in echipa
  • Putere de organizare si disciplina

Word, PowerPoint, Excel.

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Portugheza
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Premii
Premiul I pentru lucrarea „Diplomacy-The peaceful struggle for power”, obţinut la Sesiunea Anuală de
Comunicări Ştiinţifice ale Studenţilor , Universitatea din Piteşti, Facultatea de Litere, aprilie 2012.
Certificari
Stagiu Erasmus, Instituto Politecnico de Braganca, februarie-iulie 2013.
Cursuri / traininguri
Training in vânzări la compania VERA SAN, Cluj-Napoca, 30 septembrie – 01 octombrie 2014.
Învăţarea noţiunilor de bază a tehnicilor de vănzare şi testarea acestora prin sistemul de call-center.
Voluntariat
	Voluntar în cadrul Fundaţiei Progress, proiectul Al treilea spaţiu al cetăţeniei active, Bucureşti, Aprilie 2015 - Mai 2016.
-	Organizarea unei vânători de comori în Biblioteca Naţională a României, în cadrul Nocturnii Bibliotecilor, 26 Septembrie 2015.
-	Amenajarea Hub-ului Cetăţeniei Active, în incinta Bibliotecii Naţionale a României, inaugurat pe 2 Noiembrie 2015.
-	Front-desk support pentru Conferinţa “Occupy libraries”, desfăşurată pe 13 Aprilie 2016, în incinta Bibliotecii Naţionale a României.
	Voluntar în cadrul Fundaţiei Progress, proiectul Al treilea spaţiu al cetăţeniei active, Bucureşti, Aprilie 2015 - Mai 2016.
-	Organizarea unei vânători de comori în Biblioteca Naţională a României, în cadrul Nocturnii Bibliotecilor, 26 Septembrie 2015.
-	Amenajarea Hub-ului Cetăţeniei Active, în incinta Bibliotecii Naţionale a României, inaugurat pe 2 Noiembrie 2015.
Front-desk support pentru Conferinţa “Occupy libraries”, desfăşurată pe 13 Aprilie 2016, în incinta Bibliotecii Naţionale a României.
Lucrari publicate
Lucrare publicata: „Civic rights and civic engagement : a study regarding citizens’ involvement in politics”, Conferinta SPECTO, aprilie 2013, Editografica, Bologna, Italia, ISBN 978-88-7587-673-9.
100%
  • Last update: 22 mar.
  • Reference number: 94095

Career goals

Occupying a post in a young, dinamic and professional environment, in which I can develop both on a professional and personal level.

  • Bucuresti, Cluj, Timisoara
  • Full time
  • Salary wanted700 €
  • Wanted work domainsFinance Management, Institutions / Liberal professions Administration / Institutions, Office jobs Administrative
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Experience

  • May 2016 - Present

    Administrator, BELLVILLE INTERNATIONAL SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    egal representative of the Company in the relation with third parties:
    -	Keeping the connection with customers to fix the contractual details and assure their compliance, as well as solving the possible incidents occurring in the daily activity.
    -	Coordinating the profile departments as to maintain the norms and the legal frame of activity of the company, supervising the interaction with state entities.
    -	Authorized person in the relation with the supplier of banking and financial services, assuring withdrawals, payments and transfers.
    -	Issuing documents and official notifications on behalf of the Company.
    	Company Administration:
    -	Basic accounting operations, such as keeping the daily cash registry, recording the payments to suppliers and revenues from rents.
    -	Preparing the payment sessions and participating at the meetings of the Administrative Board.
    -	Assuring the evaluation process and the signing of official documents, being responsible before the Administrative Board.
    -	Secretarial activities, such as typing, delivering and archiving documentation.

  • March 2016 - Present

    Assistant Manager, Top International Real Estate

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative,Back Office,Secretariat

    Authorised with the bank:
    -	Making payment orders for suppliers and transferring the salaries to employees.
    	Responsible of ordering and acquisitions:
    -	Registering the order and sending it to the supplier, followed by its monitoring.
    -	Receiving the invoices and obtaining the payment approvals, based on the written requests.
    -	Sending the payment proof to the supplier.
    	Responsible for the price offers:
    -	Requesting the price quotations for different categories of works.
    -	Archiving the offers, after presenting them to the decision makers.
    -	Confirming the offer to the supplier, in order to fill the final order.
    	Basic accountancy:
    -	Making and maintaining the cash registry.
    -	Recording the revenues related to the commission contracts and the payments made to the suppliers.
    	Preparing documentation, translation RO-EN/EN-RO.
    	Personnel recruitment activities, such as administrating the recruiting account and contacting the potentially employees.

  • April 2015 - February 2016

    Secretary, TOP INTERNATIONAL REAL ESTATE SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Back Office,Secretariat

    - Contact person for billing/invoices, contracts, offers and other information regarding the projects developed by the Company.
    -	Planning the meetings and monitoring the daily agenda of the Directors.
    -	Recording the correspondence, taking phone calls and messages.
    -	Protocol activities, office organization, archiving documents.

Education

  • 2011 - 2014

    Bachelor's degree, University of Pitesti

    • European studies
    • Pitești, Romania
  • 2007 - 2011

    Highschool, "Ion Creanga" National College

    • Philology
    • București, Romania

Skills

  • Communication skills
  • Ability to work in team
  • Organization skills

IT: Word, PowerPoint, Excel.

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Portuguese
Beginner
Romanian
Native

Achievements

Prizes
First award for the work „Diplomacy-The peaceful struggle for power”, gained at the Anual Student
Scientific Communication Session, University of Piteşti, Faculty of Letters, April 2012.
Certificates / diplomas
Erasmus experience, Instituto Politecnico de Braganca, Portugal, February-July 2013.
Courses / training
Sales training at VERA SAN company, Cluj – Napoca, 30 September – 01 October 2014.
Learning the basic notions of sales techniques and testing them through the call-center system.
Volunteer
	Voluntary at the Progress Foundation, Third Place of Active Citizenship Project, April 2015-May 2016. 
-	Organizing a treasure hunt in the National Library of Romania, during the Libraries Night, 26th September 2015.
-	Planning and arranging the Hub of Active Citizenship, inside the National Library of Romania, inaugurated on 2nd November 2015.
-	Front-desk support for “Occupy libraries” Conference, developed on 13th April 2016, in the National Library of Romania.
Published papers
„Civic rights and civic engagement : a study regarding citizens’ involvement in politics”, SPECTO
Conference, April 2013, Editografica, Bologna, Italia, ISBN 978-88-7587-673-9.