94147

Billing and Customer Service Representative la eApps Hosting

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.11.2013
  • Numar referinta: 94147

Experienta

  • iunie 2013 - octombrie 2013

    Billing and Customer Service Representative, eApps Hosting

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - acordarea de asistenta clientilor prin intermediul sistemului de tichete,prin chat sau telefonic
    - procesarea comenzilor noi si autentificarea/validarea clientilor noi
    - distribuirea notificarilor de neplata
    - facturarea comenzilor si procesarea platilor prin credit card
    - acordarea de asistenta clientilor in alegerea produsului/serviciului potrivit
    - acordarea de asistenta clientilor in vederea efectuarii platilor, plasarii comenzilor, modificarii planului achizitionat initial
    - identificarea problemelor de ordin tehnic, escaladarea lor catre departamentul tehnic prin intermediul tichetelor si transferarea clientilor catre acest departament
    - contactarea clientilor noi pentru a le ura bun venit si pentru a sonda eventuale probleme/intrebari intalnite pe parcursul testarii noului produs/serviciu, escaladarea problemelor/intrebarilor catre departamentul relevant

  • octombrie 2012 - iunie 2013

    Specialist Autorizare Note de Credit, SC Office Depot Shared Service Centre

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - auditarea conturilor clientilor care au returnat bunuri sau care solicita o nota de credit
    - crearea si distribuirea de rapoarte catre management cu privire la note de credit si returnari
    - raportarea tendintelor relevante in legatura cu returnarile si notele de credit catre management in vederea identificarii eventualelor cauze de aparitie
    - auditarea si autorizarea notelor de credit initiate de catre departamentul de Relatii cu Clientii
    - acordarea de asistenta si suport tehnic membrilor echipei atunci cand acestia au nevoie de consiliere/ajutor pentru - rezolvarea cerintelor clientilor
    - instruirea noilor membri
    - facilitarea si eficientizarea comunicarii intre seful de echipa si membrii echipei
    - mentinerea si asigurarea fluentei activitatii in absenta sefului de echipa
    - acordarea de asistenta sefului de echipa in vederea optimizarii proceselor
    - monitorizarea implementarii procedurilor

  • iulie 2012 - octombrie 2012

    Credit Control - Specialist de Proces, SC Office Depot Shared Service Centre

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - instruirea noilor veniti
    - oferirea de ajutor/suport membrilor echipei
    - rezolvarea/escaladarea problemelor sesizate de catre membrii echipei
    - colaborarea cu seful de echipa in vederea gasirii unor solutii de imbunatatire a proceselor de munca
    - supravegherea/monitorizarea modului de aplicare a procedurilor de catre membrii echipei
    - monitorizarea si sesizarea eventualelor probleme tehnice
    - supravegherea procesului si a volumului de munca;
    - organizarea/distribuirea sarcinilor in echipa
    - asigurarea unei comunicari fluente intre seful de echipa si membrii echipei

  • ianuarie 2010 - iulie 2012

    Asistent Proces Autorizare si Audit Credite si Retururi, SC Office Depot Shared Service Centre

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - Auditarea conturilor clientilor care au returnat marfa sau au facut o cerere pentru credit
    - Oferirea unui raspuns prompt clientilor cu privire la retururi sau cereri de credit
    - Oferirea de informatii cu privire la retururi si credite companiei prin crearea si distribuirea de rapoarte
    - Raportarea trendului retururilor si creditelor catre managerii relevanti astfel incat sa fie identificate cauzele acestora
    - Organizarea propriului timp pentru asigurarea prioritizarii volumului de munca si completarea sarcinilor in intervalul de timp stabilit
    - Autorizarea si Procesarea creditelor si a retururilor
    - Anularea creditelor eronate

  • februarie 2008 - ianuarie 2010

    Asistent Proces Colectare si Control Credit, SC Office Depot Shared Service Centre, Cluj-Napoca

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - Contactarea clienţilor repartizaţi pentru a colecta facturile cu scadenţa depăşită
    - Gestionarea situaţiei clienţilor şi a procesului de urmărire încasări clienţi
    - Actualizarea registrului clienţilor după fiecare interacţiune cu aceştia
    - Rezolvarea obiecţiilor clienţilor pentru a obţine efectuarea plăţii restante
    - Evaluarea creşterilor/scăderilor limitelor de credit
    - Analiza si deblocarea procesarilor blocate

  • noiembrie 2005 - mai 2007

    Casier, SC Vel Pitar SA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -colectarea banilor din incasari in saci sigilati
    -intocmirea situatiei
    -verificarea si intocmirea situatiei tichetelor de masa

Educatie

  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Babes-Bolyai

    • Cluj Napoca, România
  • 2001 - 2005

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National "Mihai Eminescu"

    • Baia Mare, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 04.11.2013
  • Reference number: 94147

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Beginner
Romanian
Native