94296

Office & Marketing Assistant la FivePlus Solutions

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 05.11.2013
  • Numar referinta: 94296

Experienta

  • august 2008 - Prezent

    Office & Marketing Assistant , FivePlus Solutions

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Suport pentru echipa de marketing si vanzari in atragerea de noi clienti si sustinere proiecte existente
    
    Asistenta si instruire personal clienti in cadrul unor poiecte specifice pentru utilizarea calculatorului, internetului, si a programelor Microsoft Word, Excel, Power Point.
    
    Participarea in cadrul proiectelor la instruiri si workshop-uri pentru asimilarea de catre clienti a platformei IBM Lotus Notes
    
    Instruirea utilizatorilor clientului in cadrul implementarii solutiei DocPlus pentru managementul documentelor si al informatiilor pentru automatizarea proceselor interne in cadrul organizatiei
    
    Suport si instruire interna in cadrul echipei web pentru intelegerea conceptelor SEO (Search engine optimization) si derularea peocedurii de optimizare onpage si offpage a site-urilor
    
    Cunostinte solide de HR, intocmirea contractelor de munca, realizarea fiselor de post, realizarea actelor aditionale la contractele de munca, intocmirea codului de etica si a regulamentului de ordine interioara, centralizarea zilelor de concediu ale angajatilor, urmarirea schimbarilor in legislatia muncii,urmarire partea de medicina a muncii. urmarire partea de securitatea si sanatatea in munca la angajare. 
    
    Curs inspector resurse umane absolvit. 
    
    Cunostinte contabilitate primara, operare plati online 
    
    Cunostinte pachet office excel,word.
    
    Identificare de clienti potentiali si derulare campanii de email, telemarketing si telesales
    
    Participare la organizarea de evenimente si gestionarea relatiei cu mass-media
    
    Abilitati organizatorice si administrative, intocmire proceduri interne conform standardelor Managementului Calitatii ISO 9001/2008 
    
    Itocmire documentatie pentru obtinere Certificat ORDA, Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor 
    
    Gestionarea materialelor de prezentare pentru licitatii.
    
    Task-uri punctuale de back-office: indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat, preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice, rezervari hotel parteneri interni, asigurarea suportului administrativ, asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail.
     
    

Educatie

  • 2013 - Prezent

    Master / studii postuniversitare, Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterina -Bucuresti, USMAV

    • București, România
  • 2005 - 2009

    Diploma de facultate, Universitatea Bioterra

    • București, România
  • 2003 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterina -Bucuresti, USMAV

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 05.11.2013
  • Reference number: 94296

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native