94906

Customer Support Representative la Taxibeat SRL, Bucureşti (România, partener Taxibeat Grecia)

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 28.11.2013
  • Numar referinta: 94906

Experienta

  • august 2012 - iulie 2013

    Customer Support Representative, Taxibeat SRL, Bucureşti (România, partener Taxibeat Grecia)

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

     Interacţiunea zilnica , directa cu clientii si colaboratorii companiei, pentru furnizarea informaţiilor legate de operatiunile Taxibeet;
    - Conceperea mesajelor şi realizarea materialelor de promovare a imaginii site-ului si companiei, in platformele de social media;
    - Crearea newsletter-lui lunar, pentru a informa clientii despre concursuri, imbunatatiri, modificari si actualizarile serviciului;
    - Prezentarea aplicatiei si asistarea clientilor in utilizarea acesteia si a telefoanelor mobile sau tabletelor cu sistem Android sau iOS;
    - Rezolvarea problemelor  tehnice si monitorizarea activitătilor care au loc prin aplicatie;
    -Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor pasagerilor si soferilor, preluarea e-mail, raspunzand prin intermediul software-ului CRM sau direct la sediu;
    -Intocmirea situatiilor si rapoartelor solicitate de management (Romania/Grecia), la termenele stabilite;
    - Participarea şi prezentarea aplicaţiei la târguri de specialitate.
    Obiectiv atins: - In perioada foarte scurta s-a ajuns la peste 6000 utilizatori, fiind declarata cea mai buna aplicatie pentru mobil 2012, in cadrul galei Comunicatii Mobile.
    

  • mai 2012 - iulie 2012

    Internship for Medical Recruiter, A-Team Medical Recruitment, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    - Screening de medici la nivel national si international (Ungaria si Bulgaria)
    - Identificarea canalelor de recrutare
    - Construirea si mentinerea unui filtru real al candidatilor potriviti pentru interviu.
    - Actualizarea bazei de date in permanenta, verificarea datelor corecte despre candidati
    - Utilizarea diferitelor surse de internet, pentru verificarea candidatilor
    - Prezentarea oportunitatilor de angajare si informatiilor relevante pentru canditat despre posturile vacante in spitale din strainatate
    - Colaborarea cu membrii echipei cu scopul de a sprijini procesul de recrutare
    

  • ianuarie 2009 - martie 2011

    Sales and Customer Support, IBC Focus, Cluj Napoca

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Cercetare si dezvoltare

    Prospectarea zilnica a pietei, cold-call-uri pentru promovarea serviciilor oferite.
    - Introducerea in bazade date (CRM) a informatiilor despre prospecti si clienti
    - Mentinerea relatiei cu clientii, suport in utilizarea cu succes a serviciilor de informare oferite,care aveau ca scop principal cresterea vanzarilor companiilor, ale caror portofolii erau diversificate.
    - Contactarea noilor prospecti si stabilirea intalnirilor cu reprezentantii, la sediul acestora sau la sediul propriu, pentru prezentarea si promovarea serviciilor companiei. 60% din vanzarile la nivel national, se realizau telefonic, restul fiind vanzari directe.
    - Consiliere si suport tehnic, recomandarea serviciilor si conceperea ofertelor, in functie de nevoile si posibilitatile financiare ale clientului.
    - Intocmirea situatiilor si rapoartelor solicitate de management, la termenele stabilite 
    - Evaluarea si solutionarea problemelor din partea acestora, consultarea departamentului de vanzari, pentru gasirea celor mai bune solutii. 
    Obiectiv atins: In perioada 2009-2011, numarul de clienti pe care i-am  adus in companie a fost in medie de 10 pe luna. Am reusit sa cresc baza de date a companiei cu cel putin 100 de firme noi pe luna. Din totalul vanzarilor, am realizat procentual intre 30% si 50%.
    - Participarea la diferite targuri si expozitii in tara.
    

  • octombrie 2007 - septembrie 2008

    Sales Team Leader, Meldin Speed, Cluj Napoca

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Automobile

    - Coordonarea echipei pentru dezvoltare,motivare in atingerea targetului de vanzari, training de produse pentru colegii noi. 
    - Intocmirea situatiilor si rapoartelor solicitate de management, la termenele stabilite
    - Implementarea unor strategii de fidelizare a clientilor si de crestere a vanzarilor, impreuna cu directorul de magazin.
    - Consilierea tehnica a clientilor pentru accesoriile potrivite, specifice autoturismelor fiecaruia
    - Preluarea comenzilor in magazin, gestionarea atenta a centralizatorului de comenzi si urmarirea incasarii contravalorii facturilor emise
    - Intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati numerar (chitante)
    - Mentinerea legaturii de colaborare cu  furnizorii din tara si din strainatate
    - Monitorizarea solutionarilor plangerilor si/sau a problemelor clientilor 
    - Mentinerea relatiei cu clientii, informarea acestora despre promotii, accesorii noi
    - Participarea la evenimente si expozitii.
    
    

Educatie

  • 2003 - 2007

    Diploma de facultate, - Universitatea " Babes- Bolyai"

    • Cluj Napoca, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 28.11.2013
  • Reference number: 94906

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Romanian
Native