94911

Specialist în Marketing şi Relaţii Publice al brandului IIANA.ro la SC IA HANDMADE SRL, Bucuresti

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.12.2013
  • Numar referinta: 94911

Experienta

  • iulie 2013 - septembrie 2013

    Specialist în Marketing şi Relaţii Publice al brandului IIANA.ro, SC IA HANDMADE SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: MLM

    Întreţinerea relaţiilor cu presa;
    Întocmirea materialelor de presă: newsletter, comunicat de presă, anunţuri diverse despre activitatea brandului IIANA – sesiuni de reducere/ târguri;
    Consilierea clienţilor în showroom-ul IIANA şi stimularea comportamentului de achiziţionare al acestora;
    Contactarea FMCG-urilor şi încheierea de colaborări între brandul IIANA şi mai multe branduri româneşti. În acest sens, am avut discuţii cu reprezentanţi ai brandului ROM în vederea asocierii de imagine cu marca IIANA.ro într-o campanie autentic românească. Am obţinut un contract de colaborare cu brandul DERO pentru campania „Spală româneşte”.
    Responsabilă cu mecanismele de marketing, respectiv creşterea vânzărilor în sediu şi organizarea de târguri şi evenimente, colaborări şi asocieri de imagine cu diverse firme.
    Întocmirea zilnică a rapoartelor de vânzare în sediu, respectiv pe magazinul online ale brandului IIANA.ro;
    Realizarea dosarului de prezentare a brandului IIANA

  • iunie 2012 - august 2013

    Asistentă şi Specialist în Relaţii Publice al Designerului Vestimentar Laura Lazăr, SC Laura Lazăr Fashion SRL, Bucureşti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: PR,Publicitate

    Monitorizarea şi promovarea prin marketingul online a site-urilor ce aparţin societăţii Laura Lazăr Fashion SRL (site oficial, blog, pagini oficiale pe site-uri de socializare, shop online) ;
    - Redactarea de texte pentru promovarea evenimentelor legate de brandul Laura Lazăr pe online;
    - Creearea şi implementarea ideilor de concurs pe online – site-uri de socializare în vederea creşterii numărului de vizitatori şi sporirea vizibilităţii brandului;
    - Întreţinerearelaţiilor cu presa;
    - Întocmirea materialelor de presă: newsletter, comunicat de presă; anunţuri diverse despre activitatea brandului Laura Lazăr – sesiuni de reducere, lansări de colecţii de sezon, târguri, evenimente de modă;
    - Consilierea clienţilor în showroom-ul Laura Lazăr şi stimularea comportamentului de achiziţionare al acestora;
    - Preluarea şi livrarea comenzilor de produse vestimentare de pe magazinul online;
    - Organizarea de evenimente de modă, pop-up store-uri, sesiuni foto pentru lansări de colecţii – shootinguri;

  • februarie 2012 - aprilie 2012

    Specialist în Relaţii Publice Practicant, Agenţia de Relaţii Publice 2ACTIVEPR

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Monitorizare; întreţinerea relaţiilor cu presa; tehno-redactarea materialelor de presă şi cercetare a diferitelor proiecte şi campanii desfăşurate pentru clienţii agenţiei;

  • iulie 2010 - iulie 2010

    Practicant în Comunicare şi Relaţii Publice, Stagiul de practică profesională desfăşurat în cadrul Televiziunii Române (TVR)

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Realizarea şi introducerea în baza de date a unei grile de programe pe luna august pentru emisiunea „Cu 80 de tablouri la capătul lumii”, difuzată pe TVR1;
    - Măsurarea audienţei de televiziune prin analizarea unei liste de audienţă TV a tuturor televiziunilor cu acoperire naţională totală şi urbană de-a lungul unei săptămâni;
    - Participarea la realizarea unei producţii audiovizuale difuzate pe TVR1, emisiunea
    „O DATĂ-N VIAŢĂ”, din stadiul de pre-producţie, până în cel de post-producţie. Sarcina primită – identificarea elementelor esenţiale utilizate de-a lungul realizării producţiei (camerele de luat vederi: manevrarea obiectivului – montarea, editarea şi prelucrarea complex a imaginii, pe care producătorii şi regizorii trebuie să şi le însuşească) .
    - Asistarea la editarea unui document pentru emisiunea Teleenciclopedia difuzată pe TVR1.

  • mai 2009 - mai 2009

    Responsabilă cu aspectele protocolare în cadrul evenimentului UNESCO Forum on Higher Education in the Europe Region, Guvernul României, reprezentat de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovaţiei în colaborare cu UNESCO – European Centre for HigherEducation

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Responsabilă cu aspectele protocolare din cadrul evenimentului; traducător al discursurilor oficialilor pentru cadrele universitare – reprezentanţi din toate cele 52 de state membre ale UNESCO Europe Region (Europa, America de Nord şi Israel)

  • noiembrie 2007 - aprilie 2008

    Ziaristă, tehnoredactoare, reporteră în cadrul Ziarului cotidian – Sudul Extrem, SUD MEDIA SERVICES SRL, producea ziarul cotidian local Sudul Extrem, în oraşul Alexandria, Teleorman

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Arhitectura / Design tehnic

    Identificarea de subiecte de interes social, pe care ulterior să le transform într-o știre sau articol de ziar. Am luat numerose interviuri și am realizat articole care au sfârșit de multe ori ca subiecte de primă pagină.

Educatie

  • 2011 - 2013

    Master / studii postuniversitare, Facultatea de Administraţie şi Afaceri, Universitatea din Bucureşti

    • București, România
  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy”, Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Spaniola
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 04.12.2013
  • Reference number: 94911

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Spanish
Advanced
Romanian
Native