95089

Inspector Resurse Umane la 2C Investment

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 28.11.2013
  • Numar referinta: 95089

Experienta

  • iulie 2013 - noiembrie 2013

    Inspector Resurse Umane, 2C Investment

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    - Evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare;
    - Urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati. sa le execute.
    - Evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, concediilor fără plată, invoirilor, nemotivatelor;
    - Evidenta tuturor salariatilor din societate, a angajarilor, a desfacerilor de contracte individuale de munca conform prevederilor legale in vigoare;
    - Gestionarea procedurile si contractele referitoare la asistenta medicala a angajatilor si a membrilor familiilor acestora;
    - Calculul salariilor inclusiv listarea statelor de plata si trimiterea declaratie 112 Departamentul de Contabilitate , în timp util ;
     - Actualizari ale statelor de functiuni si tabelelor cu angajatii in baza structurii organizatorice  aprobate;
     - Operarea in sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc);
     - Transmiterea la biroul financiar a modificarilor ce apar la salarizare (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc.);
     - Intocmirea pe calculator si editare de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei.
     - Inregistrarea tuturor documentele de intrare și de ieșire în și din departament;
     - Verificarea documentelor ce însoțesc noilor angajati sunt complete și în conformitate cu originalele
     - Scanarea tuturor documentele din dosarele personale ale angajaților ;
     - Gestionarea și asigura păstrarea și arhivarea , conform legislației în vigoare , documentatia aferenta departamentului de resurse umane ;
     - Asigurarea că modul de transmitere de documente sau informații sunt confidențiale ;
     - Completarea si verificarea înregistrările angajaților ;
     - Transmiterea și primirea de documente de la și către angajați ;
     - Pregătirea bazei de date candidati ;
     - Program de interviuri de selecție ;
     - Dovada procedurilor de lucru specifice;
     - Recomandarea/solicitare din foștii angajatori de candidați ;
     - Pregătește informații specifice , departamentului de resurse umane pentru  celelalte departamente ;
     - Gestionarea si actualizarea fiselor de post , în conformitate cu cerințele legale și cerintele managerului direct;
     - Monitorizarea evaluările de performanță ale companiei
     - Menține legătura cu medicul de medicina muncii , în vederea programării regulat , cazuri speciale și dosarele medicale pentru prepararea rapidă a noilor angajați ;
     - Păstrarea legături cu inspectorul de siguranță cu PSI  si SSM;
     - Orice alte atribuții legate de dosarele de personal și orice alte rapoarte solicitate de managerul direct și managementul superior al companiei .
     - Participarea la stabilirea unor măsuri pentru a remedia deficiențele constatate în timpul auditului ;
     - Implementarea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calității adoptat de societate , privind activitatea departaentului
     - Responsabil pentru aplicarea legii în activitatea pe care o efectuați .
    
    
    

  • februarie 2013 - noiembrie 2013

    Inspector Sanatate si Securitate in Munca, Pharma Vision

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Sanatate: Farmacii

    - Furnizarea de formare și funcționare a sănătății și securității la locul de muncă , în conformitate cu Normele metodologice .
    - Oferta de lucrători , descrierea postului, aprobată de către angajator , îndatoririle și responsabilitățile care le revin în securitatea și sănătatea la locul de muncă , în funcție de activitatea lor .
    - Verificați cunoașterea și aplicarea la toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în prevenire și protecție , precum și atribuțiile și responsabilitățile acestora în domeniul sănătății și securității la locul de muncă , determinat de locuri de muncă .
    - Pregătește programul anual de protectia muncii , puncte de prim ajutor organizate și dispuse în interiorul întregii societăți .
    - Asigurarea controlului și conformitatea cu reglementările legislative în vigoare privind securitatea și sănătatea la locul de muncă , stingerea incendiilor și protecția mediului de către toți angajații , în conformitate cu Legea 319/2006.
    - Asigurarea că Planul de acțiune în caz de pericol grav și iminent și instruirea tuturor lucrătorilor de punere în aplicare .
    - Evidența zonelor cu risc ridicat și specific .
    - Stabilirea zonelor care necesita o securitate și sănătate în muncă , precum și tipul și locația de semnalizare prevăzută de legislația
    - Evidența de meserii și profesii cerute de legislația specifică , care necesită autorizarea exercitării lor .
    - Evidența posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare .
    - Informarea angajatorul în scris cu privire la deficiențele constatate în timpul controalelor la locul de muncă și propune măsuri de prevenire și protecție .
    - Adoptarea unor măsuri corespunzătoare pentru a se asigura că , în zonele cu risc ridicat specifice si accesul este permis numai salariații care au primit instrucțiuni adecvate au învățat .
    - A se asigura că fiecare lucrător să beneficieze de o formare suficientă și adecvată în domeniul sănătății și securității la locul de muncă , în special sub formă de informații și instrucțiuni de lucru specifice la locul de muncă și postul său .
    - Oferă personal de instruire și informare performante în materie de securitate , stingerea incendiilor și de protecție a mediului .
    - Participarea la comunicare și evenimente de cercetare , înregistrare și accidente de înregistrare și incidentelor periculoase , de raportare , de cercetare , declarare și de raportare profesionale diseases.produces : înregistrări unice Registrul rănit la locul de muncă ;
    - Înregistrările Registrul unic de incidente periculoase ;
    - Registrul unic de evidență ușor de accidente ;
    - Înregistrări unice Registrul rănit la locul de muncă , care , prin urmare, nu pot lucra mai mult de 3 zile lucrătoare .
    
    
    
    
    

  • august 2011 - noiembrie 2013

    Analist Resusrse Umane, A&G Med TRading

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Sanatate: Farmacii

    - Evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare;
    - Urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati. sa le execute.
    - Evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, concediilor fără plată, invoirilor, nemotivatelor;
    - Evidenta tuturor salariatilor din societate, a angajarilor, a desfacerilor de contracte individuale de munca conform prevederilor legale in vigoare;
    - Gestionarea procedurile si contractele referitoare la asistenta medicala a angajatilor si a membrilor familiilor acestora;
    - Calculul salariilor inclusiv listarea statelor de plata si trimiterea declaratie 112 Departamentul de Contabilitate , în timp util ;
     - Actualizari ale statelor de functiuni si tabelelor cu angajatii in baza structurii organizatorice  aprobate;
     - Operarea in sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc);
     - Transmiterea la biroul financiar a modificarilor ce apar la salarizare (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc.);
     - Intocmirea pe calculator si editare de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei.
     - Inregistrarea tuturor documentele de intrare și de ieșire în și din departament;
     - Verificarea documentelor ce însoțesc noilor angajati sunt complete și în conformitate cu originalele
     - Scanarea tuturor documentele din dosarele personale ale angajaților ;
     - Gestionarea și asigura păstrarea și arhivarea , conform legislației în vigoare , documentatia aferenta departamentului de resurse umane ;
     - Asigurarea că modul de transmitere de documente sau informații sunt confidențiale ;
     - Completarea si verificarea înregistrările angajaților ;
     - Transmiterea și primirea de documente de la și către angajați ;
     - Pregătirea bazei de date candidati ;
     - Program de interviuri de selecție ;
     - Dovada procedurilor de lucru specifice;
     - Recomandarea/solicitare din foștii angajatori de candidați ;
     - Pregătește informații specifice , departamentului de resurse umane pentru  celelalte departamente ;
     - Gestionarea si actualizarea fiselor de post , în conformitate cu cerințele legale și cerintele managerului direct;
     - Monitorizarea evaluările de performanță ale companiei
     - Menține legătura cu medicul de medicina muncii , în vederea programării regulat , cazuri speciale și dosarele medicale pentru prepararea rapidă a noilor angajați ;
     - Păstrarea legături cu inspectorul de siguranță cu PSI  si SSM;
     - Orice alte atribuții legate de dosarele de personal și orice alte rapoarte solicitate de managerul direct și managementul superior al companiei .
     - Participarea la stabilirea unor măsuri pentru a remedia deficiențele constatate în timpul auditului ;
     - Implementarea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calității adoptat de societate , privind activitatea departaentului
     - Responsabil pentru aplicarea legii în activitatea pe care o efectuați .
    
    
    

  • aprilie 2010 - februarie 2013

    Inginer, Adix Technik

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Inginerie

    - Identificarea de noi piețe și produse de prezentare de afaceri ;
    - Obținerea ofertelor și licitație ;
    - Dezvoltarea lista a companiei de clienti , in special in zona Bucurestiului prin obținerea de contracte și licitații din exploatație ;
    - Întâlniri cu persoanele cheie din companiile pentru a obține întrebări / acorduri de colaborare .
    - Îmbunătățirea relațiilor dintre companie și furnizori
    

  • martie 2011 - august 2011

    Inginer proiectant, Danys Group

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    - Proiectare , pregătirea ofertei ;
    - Monitorizarea fazelor de implementare a proiectului ;
    - Analizarea și validarea cerințelor clienților ;
    - Initierea cerere de modificare pentru actualizarea / modificarea proiectului ;
    - Tehnică și sprijin de afaceri pentru clienti ;
    - Monitorizarea procesului de asamblare pentru toți clienții , și în cazul în care se observă o problemă informa clientul și să rezolve problema ;
    - Intocmirea documentatiei specifice ;
    - Revizuirea documentatiei functionale ;
    - Furnizarea de soluții , în funcție de nevoia fiecărui client ;
    - Generarea de rapoarte diferite ca pe cererea clientilor ;
    - Rămâi în contact strâns cu clienții , în scopul de a rezolva cu promptitudine orice probleme / cereri ;
    - Suport on-site pentru clienții înainte și după implementarea proiectului .
    

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Politehnica

    • București, România
  • 2004 - 2009

    Diploma de facultate, Facultatea de Ingineria și Managementul Sistemelor Tehnologice, Universtatea Politehnica

    • București, România
  • 2000 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Teoretic " Decebal

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 28.11.2013
  • Reference number: 95089

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native