95245

ASISTENT MANAGER la EMAGBIROTICA SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 29.11.2013
  • Numar referinta: 95245

Experienta

  • mai 2012 - Prezent

    ASISTENT MANAGER, EMAGBIROTICA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -preluarea comenzilor online, primite prin intermediul site-ului sau telefonic 
    -primirea, expedierea, sortarea şi redactarea corespondenţei societăţii prin toate mediile de difuzare (curierat, internet, fax, etc)
    -preluarea şi directionarea apelurilor telefonice
    -întocmirea, avizarea şi controlul documentelor comerciale, financiar-contabile (facturi, chitanţe, etc.) 
    -intocmirea si gestionarea documentelor bancare:ordine de plata , retragere numerar, bilete la ordin, etc.
    -multiplicare, transmitere de faxuri, scanare, primire, predare de documente, prin utilizarea de echipamente tehnice, elemente de birotica
    -operare in programul de contabilitate SAGA
    -tinerea evidentei facturilor clienti/ furnizori(platite /neplatite), registru de casa .

  • august 2009 - martie 2012

    ECONOMIST, UNIREA INTERNATIONAL TRADING 95

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -intocmirea si gestionarea documentelor bancare:ordine de plata ,retrageri numerar, schimburi valutare , plati externe, bilete la ordin
    -indosarierea documentelor primare de contabilitate si inregistrarea acestora in programul de contabilitate .
    -emiterea facturilor
    -evidenta achizitiilor extracomunitare/ intracomunitare
    -inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta
    -redactarea, multiplicarea si arhivarea documentelor( contracte clienti, contracte imprumut , decizii,proforme etc)
    -tinerea evidentei contractelor in derulare cu furnizorii:urmarirea termenelor acestora si notificarea managementului societatii cu privire la reinoirea acestora
    -intocmirea diverselor situatii in functie de cerintele conducerii societatii
    -intocmirea declaraţiilor cu caracter fiscal privind impozitul pe profit, TVA , impozitul pe salarii.

  • noiembrie 2008 - iulie 2009

    REFERENT MARKETING, AXA DOMENII CENTER SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Imobiliare

    -intocmirea si actualizarea bazei de date
    -preluarea apelurilor telefonice si oferirea suportului necesar clientilor si potentialilor clienti
    -evidenta contractelor de vizionare
    -editarea si transmiterea anunturilor imobiliare catre AT si RL
    -redactare,multiplicare, scanare documente
    -selectarea si indosarierea pe categorii a ofertelor
    -o colaborare excelenta atat cu agentii cat si cu proprietarii imobilelor
     

  • octombrie 2007 - noiembrie 2008

    SECRETAR ADMINISTRATIV, UNIREA INTERNATIONAL TRADING 95

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre celelalte departamentele ale societatii
    -inscrierea in registrul de intrari/iesiri a tuturor documentelor emise/primite de catre societate precum si distribuirea acestora catre destinatari
    -redactarea contractelor de inchiriere a standurile
    -redactarea documentelor si transmiterea acestora pe fax sau e-mail
    -arhivarea si tinerea evidentei actelor originale ale firmei
    -tinerea evidentei registrului de intrari , iesiri , decizii-hotarari
    -intocmirea necesarului pentru toate departamentele societatii
    -activitati de protocol
    -o buna colaborare cu clientii

  • iunie 2006 - august 2007

    SECRETARA, IANA IMPEX SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -preluarea apelurilor telefonice si redirectionare acestora catre celelalte departamente
    -contabiliate primara constand in:intocmirea de nir-uri, bonuri de consum , fisa de magazie , inventare de sfarsit de luna
    -emiterea notelor de plata si a bonurilor de casa pentru clientii restaurantului
    -aprovizionarea si gestionarea marfii din bar si bucatarie
    -tinerea evidentei contactelor cu furnizorii
    -o buna colaborare cu furnizorii

  • iunie 2005 - august 2006

    CASIERA, CASINO PRESIDENT

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -realizarea schimburilor fiselor valorice/lei/ usd in cash
    -deschiderea meselor de joc constand atat in intocmirea hartiilor cu valorile fiecarei mese de joc precum si contravaloarea in fise a fiecarei mese
    -schimburi de EURO si USD in lei
    -relatia cu banca / carduri de credit
    -balante de verificare
    -intocmirea centralizatoarelor si a registrelor de casa in lei si usd
    -o foarte buna relatie cu clientii
    -alte activitati specifice postului

  • septembrie 2004 - mai 2005

    SECRETARA, ROSETII IMOBILIARE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -preluarea apelurilor telefonice
    -intocmirea bazei de date
    -selectarea ofertelor si arhivarea lor pe categorii
    -transmiterea zilnica a anunturilor catre AT si RL
    -o buna comunicare cu agentii
    -activitati de protocol

Educatie

  • 2004 - 2009

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA ROMANO-AMERICANA

    • București, România
  • 2001 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, LICEUL INDUSTRIAL IULIU MANIU

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 29.11.2013
  • Reference number: 95245

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native