96091

Receptionera la River Catering Ltd, Limassol

Receptionist at River Catering Ltd, Limassol

  • România, Covasna
  • România, Covasna
  • Romania, Covasna
  • Romania, Covasna
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 14.01.2014
  • Numar referinta: 96091

Experienta

  • martie 2012 - noiembrie 2013

    Receptionera, River Catering Ltd, Limassol

    • Covasna, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Primirea clienţilor,identificarea cerinţelor şi oferirea informaţiilor necesare. 
    • Răspuns la apelurile telefonice, selectarea şi furnizarea informaţiilor solicitate. 
    • Realizarea programărilor pentru spitale, cabinete medicale şi dentare, rezervări pentru hotel, in caz de nevoie 
    • Înregistrarea, programarea şi repartizarea clienţilor 
    • Verificarea documentelor prezentate de clienţi şi completarea registrelor de evidenţă / ţinerea in  evidenţa 
    computerizată a clienţilor. 
    • Primirea, înregistrarea şi depozitarea obiectelor de valoare ale clienţilor. 
    • Eliberarea notelor de plată, încasarea contravalorii serviciilor şi organizarea plecarii clienţilor. 
    • Verificarea autenticitatii şi valabilitatii documentelor de plată şi asigurarea de  executare a acestora. 
    • Verificarea şi soluţionarea, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor. 
    • Primirea  şi repartizarea corespondenţei. 
    • Distribuirea de materiale informative şi promoţionale. 
    • Identificarea necesarului de consumabile şi tipizate şi îşi completarea permanenta a stocului. 
    • Identificarea situaţiilor critice si aducerea la cunostinta a acestora persoanelor abilitate / superiorilor. 
    • Asigurarea si menţinerea unei ambianţe plăcute în incintă şi în spaţiul înconjurător. 
    
    

  • noiembrie 2011 - martie 2012

    Agent servicii clienti, Arvato Services, Brasov

    • Covasna, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Interceptarea de apeluri telefonice 
    Intocmirea biletelor de calatorie(avion)
    Rezilierea biletelor
    Prelungirea datei calatoriei
    

  • septembrie 2011 - noiembrie 2011

    Receptionera, A-Rosa Reederei Gmbh

    • Covasna, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Primirea clienţilor,identificarea cerinţelor şi oferirea informaţiilor necesare. 
    • Răspuns la apelurile telefonice, selectarea şi furnizarea informaţiilor solicitate. 
    • Realizarea programărilor pentru spitale, cabinete medicale şi dentare, rezervări pentru hotel, in caz de nevoie 
    • Înregistrarea, programarea şi repartizarea clienţilor 
    • Verificarea documentelor prezentate de clienţi şi completarea registrelor de evidenţă / ţinerea in  evidenţa 
    computerizată a clienţilor. 
    • Primirea, înregistrarea şi depozitarea obiectelor de valoare ale clienţilor. 
    • Eliberarea notelor de plată, încasarea contravalorii serviciilor şi organizarea plecarii clienţilor. 
    • Verificarea autenticitatii şi valabilitatii documentelor de plată şi asigurarea de  executare a acestora. 
    • Verificarea şi soluţionarea, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor. 
    • Primirea  şi repartizarea corespondenţei. 
    • Distribuirea de materiale informative şi promoţionale. 
    • Identificarea necesarului de consumabile şi tipizate şi îşi completarea permanenta a stocului. 
    • Identificarea situaţiilor critice si aducerea la cunostinta a acestora persoanelor abilitate / superiorilor. 
    • Asigurarea si menţinerea unei ambianţe plăcute în incintă şi în spaţiul înconjurător. 
    

  • mai 2003 - ianuarie 2009

    Receptionera, SCT Romania SA, Covasna

    • Covasna, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Primirea clienţilor,identificarea cerinţelor şi oferirea informaţiilor necesare. 
    • Răspuns la apelurile telefonice, selectarea şi furnizarea informaţiilor solicitate. 
    • Realizarea programărilor pentru spitale, cabinete medicale şi dentare, rezervări pentru hotel, in caz de nevoie 
    • Înregistrarea, programarea şi repartizarea clienţilor 
    • Verificarea documentelor prezentate de clienţi şi completarea registrelor de evidenţă / ţinerea in  evidenţa 
    computerizată a clienţilor. 
    • Primirea, înregistrarea şi depozitarea obiectelor de valoare ale clienţilor. 
    • Eliberarea notelor de plată, încasarea contravalorii serviciilor şi organizarea plecarii clienţilor. 
    • Verificarea autenticitatii şi valabilitatii documentelor de plată şi asigurarea de  executare a acestora. 
    • Verificarea şi soluţionarea, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor. 
    • Primirea  şi repartizarea corespondenţei. 
    • Distribuirea de materiale informative şi promoţionale. 
    • Identificarea necesarului de consumabile şi tipizate şi îşi completarea permanenta a stocului. 
    • Identificarea situaţiilor critice si aducerea la cunostinta a acestora persoanelor abilitate / superiorilor. 
    • Asigurarea si menţinerea unei ambianţe plăcute în incintă şi în spaţiul înconjurător. 
    

Educatie

  • 1999 - 2001

    Colegiu / studii postliceale, Grup scolar Korosi Csoma Sandor

    • Covasna, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Germana
Avansat
Maghiara
Avansat
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 14.01.2014
  • Reference number: 96091

Experience

  • March 2012 - November 2013

    Receptionist, River Catering Ltd, Limassol

    • Covasna, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    Receiving customer identification requirements and provide the necessary information .
    • Answer phone calls , selecting and providing the information requested.
    • Making appointments for hospitals, medical and dental offices , hotel reservations , if needed
    • Recording , scheduling and customer allocation
    • Verification of documents submitted by clients and completing record keeping / record keeping in
    client computer .
    • Receiving , recording and storing values of customers .
    • Issuing bills, cashing the customer service and Departure organization .
    • Verification of the authenticity and validity of the payment documents and ensuring their implementation .
    • Verification and settlement , up skills, customer complaints .
    • Receipt and distribution of correspondence.
    • Distribution of information and promotional materials .
    • Identify necessary supplies and standardized and permanent filling their stock .
    • Identification of critical situations and their disclosure to authorized persons / superiors .
    • Providing and maintaining a pleasant site and the surrounding area .

  • September 2012 - November 2012

    Receptionist, A-Rosa Reederei Gmbh

    • Covasna, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    Receiving customer identification requirements and provide the necessary information .
    • Answer phone calls , selecting and providing the information requested.
    • Making appointments for hospitals, medical and dental offices , hotel reservations , if needed
    • Recording , scheduling and customer allocation
    • Verification of documents submitted by clients and completing record keeping / record keeping in
    client computer .
    • Receiving , recording and storing values of customers .
    • Issuing bills, cashing the customer service and Departure organization .
    • Verification of the authenticity and validity of the payment documents and ensuring their implementation .
    • Verification and settlement , up skills, customer complaints .
    • Receipt and distribution of correspondence.
    • Distribution of information and promotional materials .
    • Identify necessary supplies and standardized and permanent filling their stock .
    • Identification of critical situations and their disclosure to authorized persons / superiors .
    • Providing and maintaining a pleasant site and the surrounding area .

  • November 2011 - March 2012

    Customer Services Agent, Arvato Services, Brasov

    • Covasna, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service

    Interception of telephone calls 
    Preparing of travel tickets (planeCanceling of tickets 
    Extending travel dates,in the ticket

  • May 2003 - January 2009

    Receptionist, S.C Turism Covasna SA

    • Covasna, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    Receiving customer identification requirements and provide the necessary information .
    • Answer phone calls , selecting and providing the information requested.
    • Making appointments for hospitals, medical and dental offices , hotel reservations , if needed
    • Recording , scheduling and customer allocation
    • Verification of documents submitted by clients and completing record keeping / record keeping in
    client computer .
    • Receiving , recording and storing values of customers .
    • Issuing bills, cashing the customer service and Departure organization .
    • Verification of the authenticity and validity of the payment documents and ensuring their implementation .
    • Verification and settlement , up skills, customer complaints .
    • Receipt and distribution of correspondence.
    • Distribution of information and promotional materials .
    • Identify necessary supplies and standardized and permanent filling their stock .
    • Identification of critical situations and their disclosure to authorized persons / superiors .
    • Providing and maintaining a pleasant site and the surrounding area .

Education

  • 1999 - 2001

    College, Grup Scolar Korosi Csoma Sandor

    • Covasna, Romania
  • 1995 - 1999

    Highschool, Grup Scolar Korosi Csoma Sandor

    • Covasna, Romania

Foreign languages

English
Advanced
German
Advanced
Hungarian
Advanced
Romanian
Native