96605

Economist senior la PRINTEC GROUP ROMANIA SRL

Director Economic at PRINTEC GROUP ROMANIA SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 21.02.2014
  • Numar referinta: 96605

Experienta

  • februarie 2000 - iulie 2013

    Economist senior, PRINTEC GROUP ROMANIA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    Economist senior 01.02.2000 - 23.07.2013 
    Firma:PRINTEC GROUP ROMANIA SRL
    Oras lucru:Bucuresti
    Salariu:CONFIDENTIAL
    Departament:finante/contabilitate
    Domeniu Activitate Firma:
    Instalare, Intretinere si Reparare Echipamente (ATM, POS, HSM,APT-uri etc)
    Software dedicat echipamentelor de mai sus
    Aplicatii software pentru retail
    
    Responsabilitati:
    -Responsabila cu inregistrarea facturilor de bunuri si servicii de la furnizorii interni si externi(inclusiv UE si nonUE)
    - Verificarea si inregistrarea costurilor aferente bunurilor si serviciilor cu contractele &comenzile existente semnate
    -Responsabila cu emiterea facturilor catre clienti conform contractelor si inregistrarea acestora in contabilitate
    -Responsabila pentru platile catre furnizorii interni,externi si actionarii societatii
    -Pregatirea documentatiei si obtinerea aprobarilor pentru inregistrarea in contabilitate a mijloacelor fixe(inclusiv inregistrarea reevaluarilor si capitalizarilor)
    -Asigurea la timp si cu acuratete a numerarului in lei si valuta ,inregistrarea extraselor bancare si evidenta avansurilor spre decontare ale salariatilor
    -Verificarea disponibilului si  incasarilor zilnice de la clientii societatii
    -Asigurarea reconcilierilor lunare intragroup
    -Pregatire calcul salarii, intocmire state de plata,state de plata concedii medicale,concedii de odihna,concedii fara plata,prime,pregatirea evidentei  tichetelor de masa
    -responsabila pentru evidenta cheltuielilor inregistrate in avans si a veniturilor inregistrate in avans
    -responsabila pentru inregistrarea provizioanelor trimestriale in contabilitate
    -investigarea eventualelor erori in inregistrare si corectarea lor 
    -analiza conturilor analitice si reconcilierea acestora lunar
    -Analiza veniturilor bugetate, supervizarea inregistrarilor corecte a veniturilor pe centre de cost si sugerarea realocarilor veniturilor incorect repartizate
    -Analiza costurile bugetate, supervizarea inregistrarilor corecte a cheltuielilor pe centre de cost si sugerarea realocarilor cheltuielilor incorect repartizate
    - Urmarirea si incadrarea cheltuielilor si veniturilor in previziuni la nivel de centru de cost / profit respectiv companie
    -situatii financiare lunare/trimestriale/anuale interne cat si raportari catre firma mama 
    - Prelucrarea si gestionarea de informatii economico-financiare impreuna cu managerii si intocmirea de rapoarte financiare in conformitate cu cerintele conducerii
    - Participarea la elaborarea si implementarea procedurilor financiare si de raportare in cadrul companiei;
    - Asigurarea si respectarea politicilor financiar-contabile si semnalarea oricaror devieri de la aceasta;
    - Propunerea de solutii eficiente pentru problemele aparute in cadrul companiei;
    - Participarea la mentinerea unui mediu de lucru eficient intre principalele departamente ale companiei;;
    - Urmarirea rezultatelor reale, comparativ cu cele estimate, tragerea concluziilor si recomandari menite sa corecteze situatia;
    - Monitorizarea atenta a evolutiei financiare a organizatiei, in special abaterile de la planificarea initiala;In aceste situatii, identificarea cauzelor si propunerea de solutii;
    - Furnizarea de informatii conducerii, emiterii de rapoarte, prezentari, analize si recomandari.
    - Implementarea diverselor aplicatii software si instrumente pentru integritatea si acuratetea datelor
    - Aplicarea si asigurarea conformitatii cu politicile grupului
    - Managementul si planificarea activitatilor echipei financiar-contabile 
    - Estimarea proiectiilor financiare,negocierea imprumuturilor de capital de lucru, carduri si imprumuturi pe termen lung 
    
    
    Activitati zilnice/ lunare/trimestriale /anuale
    
    -Monitorizarea si optimizarea disponibilitatilor banesti
    (Negocierea cu furnizorii & clientiii a termenelor de plata si urmarirea incasarilor si platilor aferente)
    - Calculul salariilor ,taxelor si contributiilor aferente(inclusiv declaratia 112)
    -Jurnale de vanzari/cumparari
    (inclusiv verificarea soldului 4428 aferent furnizorilor cu tva la incasare)
    - Declaratia 390 
    - Declaratia 394
    - Declaratia 300  
    - Declaratia 100
    - Declaratia 101 
    -Bilant & Contul de profit si pierdere
    

Educatie

  • 1984 - 1989

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 21.02.2014
  • Reference number: 96605

Experience

  • February 2000 - July 2013

    Director Economic, PRINTEC GROUP ROMANIA SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: IT

    General Responsibilities:
    
    •Responsible for preparation of  monthly internal financial reports for local& group  management 
    •Responsible for the annual budgeting process
    •Preparing budget vs. actual results, variance analysis, cost-benefits and comparative analysis
    •Implement and update the internal procedures for management reporting accuracy 
    •Perform ad-hoc reports and reconciliation
    •Reconciliation of  capital expenditure and  annual assets count
    •Coordination of the annual planning process and regular forecasts
    •Responsible for cost control reports, variance analysis and trends
    •Design and maintenance of internal controls framework on reporting side
    •Implement internal tools in order to track the integrity and accuracy of the data
    •Apply and assure compliance with the group reporting policies
    •Assist the budget holders on the understanding of business drivers generating variances against the targets
    •Management and  planning the activities of my team 
    •Drawing financial projections , negotiating working capital loans and long term loans
    •Monitoring and optimizing cash flows
    •Designing and implementing the financial reporting package 
    •Representing the company in front of fiscal authorities(ANAF,GARDA FINANCIARA) and
         Labor Inspection
    
    Monthly/daily activities:
    
    •Monthly local management reporting:  business line, products, cost center
    •Involvement in monthly local deliverables
    •Involvement in setting local income, cost and capital allocation principles
    •Involvement in products/cost center performance database
    •Representing the company in front of fiscal authorities  and Labor Inspection
    •Negotiations with local customers/suppliers terms of payment
    •payroll calculation &taxes (including declaration 112)
    •390 tax  declaration  (intra-comunitaire transactions)
    •394 tax  (customer/supplier transactions)
    •300 VAT tax declaration
    

Education

  • 1984 - 1989

    Bachelor's degree, Academia de Studii Economice

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Spanish
Intermediate
Romanian
Native