96625

Assistant Manager la SISTEC-SBSOL SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 18.12.2013
  • Numar referinta: 96625

Experienta

  • ianuarie 2006 - noiembrie 2013

    Assistant Manager, SISTEC-SBSOL SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    Asistent Manager Departament Networking 
    SC SISTEC -  SBSOL SRL,  BUCURESTI (www.sistec.ro)
    •	Asistent Manager Departament Networking:
    
    •	Flota AUTO : centralizarea  caietelor auto si a foilor de parcurs , necesar auto,rapoarte consum auto, verificare si centralizare informatii cu privire la  RCA,Casco, Rovigneta,ITP.
    •	Networking: centralizarea lucrarilor, calcul linii manopere
    •	Avizare tehnicieni ANRE, ARTS, IGSU (pregatire dosare, inscriere la examen, raportari periodice, evidente lucrari, actualizare in sistem)
    •	ROMTELECOM- rezilieri numere de  telefon, oferte, deconectari /instalari linii telefonice/ADSL-linie internet / Bucuresti si Provincie, centralizare fisiere numere  telefon 
    •	VODAFONE –resetare contoare lunare, suplimentare minute, blocare numar, bugetare numar, redirectionare, restrictionare, activare roaming, portare numar, mentinerea legaturii cu francizorii, verificare situatii debite(francizori), trimitere BO de garantare a debitelor,notificari de suspendare a serviciilor de telefonie pana la plata, verificare si actualizare fisiere Sharepoint.Evidenta numere de telefon per societate/departament/titular
    •	DELTA-Aplicatie sistem pontaj cartele acces-verificari functionalitate carduri acces, alocari carduri noi, modificari , alocari drepturi acces grup
    •	Verificarea si actualizarea centralelor telefonice din cele doua  puncte de lucru  (verificare functionalitate, alocare /inchidere numere  interior, redirectionare numere ,acordare drepturi  national/international,generare rapoarte convorbiri lunare , centralizare fisiere interioare)
    •	Gestionarea corespondentei si a documentelor primite prin mail / fax / posta (preluare, sortare, verificare , distribuire, arhivare)
    •	Asigurarea necesarului birotica & papetarie pentru departamentul Networking
    •	Distribuire, alocare si urmarirea rezolvarii in SLA  a tichetelor  alocate departamentului in aplicatia Task Manager –Dispecerat
    •	Preluarea si urmarirea rezolvarii sesizarilor referitoare la activitatea departamentului 
    •	Realizarea de rapoarte specifice departamentului Networking la solicitarea superiorului direct
    •	Gestionarea tichetelor de service-aplicatia Help Desk, inchidere /deschidere, actualizare informatii, transmitere  status catre client, programare interventie, alocare catre responsabil
    •	Generare si  verificare stocuri  Networking, rapoarte/miscari stoc zilnice,note de transfer locale, centralizare fise service ,scadere stoc , verificare magazii/stocuri, pregatire situatii de lucrari/devize pentru facturare
    •	Cerere creare magazii de lucrari, cerere material catre achizitii in colaborare cu un Project  Manager.
    •	Generarea necesarului de consum solicitat de tehnicieni pentru ridicarea materialelor din magazii pentru diverse lucrari, urmarire incarcare/descarcare stocuri, facturat dupa finalizare.
    •	Operare bonuri de consum  
    •	Contactarea candidatilor selectati in urma anunturilor de recrutare, note de angajare, pregatire dosare- in colaborare cu departamentul HR 
    •	Evidenta cererilor de concediu , cererilor de avans chenzinal, a certificatelor medicale si a concediilor fara plata 
    •	Verificare cu HR Managerul societatii, pontajul pentru plata salariilor angajatilor
    •	SharePoint – gererare  si adaugare   numar de contract la rubrica  Registratura
    •	Comenzi  echipamente de protectie  tehnicieni Networking 
    •	Gestionare fise PM si PSI
    •	Rezervare sala meeting
    •	Rezervari  hotel 
    •	Distribuire  bonuri de masa in cadrul societatii
    •	Centralizare  lunara  fisiere  lucrari
    
    
    
    Sectorul de activitate: IT Hardware / Software/Retele Telecomunicatii
    
    
    
    
    Referent Garantii
    SC SISTEC -  SBSOL SRL,  BUCURESTI (www.sistec.ro)
    •	Referent garantii  Departament Sevice:
    
    •	Peluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora
    •	Gestionarea corespondentei si a documentelor primite prin mail / fax / posta (preluare, sortare, verificare , distribuire, arhivare)
    •	Expediere colete Bucuresti si provincie
    •	Avize , borderou, scrisori transport
    •	Contactarea clientilor 
    •	Solutionarea cererilor primite de la client 
    •	Administrarea, solutionarea si directionarea sesizarilor
    •	Oferirea unui feedback clientului
    •	Comenzi curier
    •	Comenzi carti de vizita
    •	Recuperare debite prin mail de la client
    •	Alocare servicii si actualizare fisiere mentenanta BT
    •	Montaj mobilier-preluare comenzi , verificare , atribuire in locatiile din tara
    
    
    Sectorul de activitate: Service
    
    

Educatie

  • 2005 - 2008

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic Benjamin Franklin

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 18.12.2013
  • Reference number: 96625

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native