97335

ASISTENT MANAGER la AXA Life Insurance S.A.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 15.01.2014
  • Numar referinta: 97335

Experienta

  • septembrie 2011 - decembrie 2013

    ASISTENT MANAGER, AXA Life Insurance S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    - Suport in derularea activitatii zilnice a echipei de Marketing;
    - Administrarea relatiei cu principalii colaboratori (furnizori, parteneri) ai departamentului de Marketing;
    - Administrarea contractelor si monitorizarea bugetului departamentului (evidenta, verificarea si urmarirea contractelor si a platii facturilor);
    - Administrarea gestiunii materialelor publicitare si promotionale;
    - Coordonarea relatiei si asigurarea suportului necesar retelei de distributie: comunicare, rezolvare solicitari, distributie comenzi materiale publicitare si promotionale catre agentii;
    - Suport in organizarea evenimentelor locale si centrale cu clientii si angajatii / agentii AXA: conferinte de presa, campanii (ATL, BTL si PR), staff events (AXA 1 Year Event, HQ internal branding), deschiderea agentiilor AXA in tara;
    - Traducerea materialelor de comunicare din / in limba engleza (comunicate Grup, leaflets, comunicare online, proceduri interne).

  • februarie 2009 - septembrie 2011

    ASISTENT MANAGER / CREDIT CONTROLLER, Crama Ceptura S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - Intocmirea rapoartelor de lucru necesare activitatii de Credit Controller (ageing debitori, facturi neachitate, evolutie vanzari vs. evolutie debite, incasari);
    - Urmarirea debitelor companiei in functie de canalele de vanzari, zone geografice, agenti de vanzari, clienti;
    - Recuperarea debitelor prin modalitati specifice: discutii cu Directorii de Vanzari, Agentii de vanzari, telefoane directe clientilor, trimitere instiintari de plata si somatii;
    - Negocierea cu clientii si reesalonarea debitelor; verificarea debitelor prin confirmari periodice de sold (bilunar, semestrial, anual);
    - Realizarea punctajelor de sold cu partenerii (inclusiv furnizorii);
    - Raportarea debitelor catre Agentii de vanzari, Director de Vanzari si Director General;
    - Completarea si gestionarea instrumentelor bancare si a ordinelor de plata;
    - Mentinerea permanenta a relatiei cu unitatea bancara creditoare; operarea tuturor platilor prin sistemul Online Banking;
    - Crearea de rapoarte prin analizarea extraselor de cont;
    - Evidenta tuturor contractelor cu furnizorii;
    - Introducerea comenzilor in sistemul Senior Software;
    - Monitorizarea agentilor de vanzari;
    - Mentinerea agendei Directorului General;
    - Rezervare bilete avion / cazare in strainatate.

  • aprilie 2005 - februarie 2009

    ASISTENT MARKETING / COORDONATOR CUSTOMER CARE, PERFECT TOUR S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    Asistent marketing
    - Realizarea cataloagelor de vara si de iarna cu oferte turistice (crearea de descrieri, cautarea de poze cu extensie mare, alegerea culorilor, asezarea in pagina si aport in alegerea si efectuarea template-ului);
    - Crearea de brosuri pe diverse destinatii;
    - Compunerea de articole si advertoriale pentru presa scrisa si cea online, mentinerea bunei colaborari cu acestea;
    - Negocierea cu editurile;
    - Coorodnarea cu succes a campaniilor ATL;
    - Participarea la targuri si expozitii de profil, aport in realizarea standului companiei conform criteriilor impuse de brand;
    - Urmarirea evolutiei brand-ului in acord cu politicile de marketing ale firmei.
    
    Coordonator Customer Care
    - Analiza gradului de satisfactie a clientului (prin proiectarea de sondaje telefonice si online pentru studiul pietei si operarea in programul de rezervari si rapoarte GILBOA);
    - Cautarea si atragerea de noi clienti (inclusiv Corporate);
    - Realizarea de prezentari profesionale pentru clienti Corporate (in limba romana si engleza);
    - Evaluarea furnizorilor;
    - Administrarea gestiunii articolelor promotionale;
    - Fidelizarea clientilor (inclusiv operarea in sistemul CRM - Customer Relationship Management);
    - Managementul reclamatiilor.

Educatie

  • 2007 - 2009

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Spiru Haret - Bucuresti, Facultarea de Filosofie si Jurnalism

    • București, România
  • 2003 - 2007

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret - Bucuresti, Facultatea de Limbi si Literaturi Straine

    • București, România
  • 1999 - 2003

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Mihail Cantacuzino

    • Sinaia, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 15.01.2014
  • Reference number: 97335

Foreign languages

English
Advanced
French
Advanced
Romanian
Native