9873

Functionar administrativ la SC PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA

  • România, Brașov
  • România, Brașov
  • Romania, Brașov
  • Romania, Brașov
Afiseaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 20 apr.
  • Numar referinta: 9873

Experienta

  • septembrie 2012 - Prezent

    Functionar administrativ, SC PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Solutionarea cererilor venite din partea agentilor, clientilor, salariatilor din celelalte departamente si a membrilor echipei de conducere pentru a veni in intampinarea nevoilor acestora
    Verific si actualizez baza de date cu informatii despre clienti si agentii angajatorului conform procedurilor operationale 
    Planific si organizez propria activitate pentru a indeplini la timp si eficient atributiile de serviciu
    Procesez decumente primite de la departamentele operatiuni si anti-frauda, cu respectarea termenelor stabilite

  • mai 2011 - august 2012

    Reprezentant relaii clienti, COMPUTER GENERATED SOLUTION

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Informarea clientilor despre noile oferte si contracte
    Incheierea de noi contracte
    Consilierea in vederea alegerii abonamentelor in functie de nevoile si veniturile fiecarui client

  • septembrie 2009 - iulie 2010

    Coordonator contracte, SC. EUROPUBLIC SRL

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Preluarea apelurilor telefonice de la persoanele care doreau sa obtina un loc de munca si incheierea de contracte
    
    

  • aprilie 2008 - aprilie 2009

    Asisstent Manager, SC. IMPRIM SRL

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Administrarea agendei directorului
    Inregistrarea, selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente
    Intocmirea actelor in vederea participarii la licitatii,
    Procesarea documentelor si a proceselor verbale
    Intocmirea dosarelor pentru personal
    Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul firmei
    Asigurarea protocolului firmei
    Inregistrarea documentelor interne si distribuirea lor catre celelalte departamente

  • octombrie 2006 - aprilie 2008

    Secretara, SC>KROTON TRADING SRL

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Responsabilitati:Mentinerea relatiilor cu clienti si furnizori
    Preluarea apelurilor telefonice
    Preluarea si transmiterea mesajelor venite pe fax si pe mail
    Redactarea de documente, rapoarte, informari si oferte
    Inregistrarea documentelor interne
    Introducerea facturilor in calculator si emiterea de noi facturi din programul firmei
    Asigurarea protocolului firmei si a necesarului
    
    Recomandari:Tudor Laura, legatura este de sef-angajat
    
    Realizari:am invatat sa folosesc programul de contabilitate Hamour atit pe contabilitate primara cat si pe partea de gestiune
    
    
    
    
    

Educatie

  • 2016 - 2016

    MBA, Academia Britanica

    • Resurse umane
    • Iași, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Spiru Haret

    • Brașov, România
  • 1996 - 2000

    Liceu / scoala profesionala, " Nadia Comaneci"

    • Onești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ

Distinctii

Proiecte
Membru din comisia de organizare a Conferintei de Psihologie din Brasov din anii 2012-2013
Certificari
Membru in Colegiul Psihologil din Romania incepand cu anul 2013
25%
  • Last update: 20 apr.
  • Reference number: 9873

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native